Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@17:08:32 GMT

حادثه در پارک آبی پردیس بابل بدون تلفات جانی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۵۲۹۴۶

نوجوان ۱۳ ساله بابلی بر اثر حادثه‌ای در پارک آبی پردیس دچار آسیب‌دیدگی شد و برای درمان به بیمارستان این شهر انتقال یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا- ط نوجوان ۱۳ ساله بابلی بر اثر حادثه‌ای در پارک آبی پردیس دچار آسیب‌دیدگی شده مولتی تروما شده بود که با حضور نیروهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کودک حین شنا، دریچه مکش مربوط به تصفیه آب را که دارای ابعاد ۲۵ در ۲۵ بود، باز کرد، که همین امر باعث مکش وی می‌شود.

شنای برعکس این کودک، او را بیشتر به سمت مکش می‌کشید.

تکنسین های نجات اورژانس مستقر در پارک آبی، در فاصله بین ۲۰ تا ۳۰ ثانیه این کودک را از آب خارج کردند.

پس از اقدامات درمانی اولیه، با حضور اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

روابط عمومی بیمارستان روحانی بابل اعلام کرد : دکتر قاسمی رييس بخش آی سی يو بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل گفت: و پسر نوجوانی كه در استخر شهر بازی پرديس بخاطر استاندارد نبودن تجهيزات، غرق شده بود با تلاش پزشکان بیمارستان به زندگی برگشت .

وی نیز در پی درج خبر اعتصاب متخصصین بیهوشی در یکی از بیمارستان های بابل گفت: نه تنها جراحی هیچ بیمار بدحالی کنسل نشده، بلكه تمام اعمال غير اورژانس هم در ساعت اداری (تا ٢بعداز ظهر) در تمام بیمارستانهای بابل در حال انجام است.

معاون درمان بيمارستان شهید بهشتی بابل افزود: تنها تعدادی از عمل‌های زیبایی و همينطور غيراورژانس که در ساعات غير اداری و بصورت اضافه كار انجام ميشد در حال حاضر متوقف شده و از بیمارستان‌ها خواسته شد اين عملها در ساعات صبح قرار گيرند.

قاسمی گفت: روزهای يكشنبه و دوشنبه آينده در بیمارستان‌های دولتی ، کلیه بيماران از طرف متخصصين بیهوشی بصورت رايگان بيهوش خواهند شد.

وی افزود: اين اعتراض صنفی ، بعد از ٨ ماه مذاكره و رایزنی، آن هم با چينشی كه به بيماران آسیبی وارد نشود ، شروع شده و بصورت قانونی پیگیر اعتراض صنفی خود هستیم.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: کاهش تلفات جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه فوق‌العاده شورای عالی حمل و نقل، ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

محمد مخبر در این جلسه رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تلفات جاده‌ای را یکی از مهمترین اولویت‌های کشور دانست و گفت: باید بدون هر گونه، اما و اگر برای رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تلفات جاده‌ای تلاش کنیم و منابع مرتبط با آن نیز باید از هر محل ممکن تامین شود چرا که حفظ سلامت و جان مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نمی‌توان از این موضوع مهم به سادگی عبور کرد.

معاون اول رئیس جمهور افزود: استان‌هایی که دارای بیشترین نقاط پرتصادف هستند باید مجدانه و با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های استان، نسبت به رفع این نقاط حادثه خیز گام بردارند و گزارش اقدامات صورت گرفته را بصورت مستمر ارائه دهند.

مخبر همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده در جلسه مبنی بر وجود برخی موانع پیش روی واردات اتوبوس برون شهری، بر لزوم رفع این موانع تاکید و دستگاه‌های اجرایی ذیربط را مکلف کرد در اسرع وقت نسبت به حل این مشکلات اقدام کنند.

وزیر راه و شهرسازی نیز گزارشی از هماهنگی‌های بین دستگاهی در جهت کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ارائه کرد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری شاهد جهش بهتری در کاهش تلفات جاده‌ای و میزان جانباختگان باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت تردد و تصادفات رانندگی و سفر‌های نوروزی ارائه کرد و از کاهش چشمگیر تعداد جانباختگان و حوادث رانندگی خبر داد و گفت: این دستاورد نتیجه تلاش دولت، پلیس و سایر بخش‌های مربوطه بوده و نشان از تمرکز جدی برای رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح رفتار رانندگان دارد.

در این جلسه که وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس کل گمرک و رئیس کل بیمه مرکزی نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت اجرای مصوبات جلسه گذشته شورا ارائه شد و تصمیمات لازم برای رفع موانع پیش روی برخی مصوبات اتخاذ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی شاخص های کلیدی برای سنجش اکوسیستم فناوری و نوآوری
  • فروش پانصد و ۳۰ هزار میلیارد تومانی دانش بنیان‌ها/صادرات فناوری ۳ برابر شد
  • مخبر: کاهش تلفات جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های کشور است
  • برنامه معاونت علمی برای ایجاد پارک‌های فناوری با ۵ کشور
  • کاهش تلفات جاده ای از مهمترین اولویت های کشور است
  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد