Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کمپاني تويوتا يکي از خودروسازان مطرحي است که امسال در نمايشگاه خودروي فرانکفورت يا همان IAA حضوري نسبتا پر رنگ دارد. محصولاتي که اين شرکت ژاپني در غرفه خود به نمايش گذاشته، به نوعي ارتباط دهنده گذشته، حال و آينده آن هستند.
نسخه بروز شده پرادو يکي از خودروهايي است که تويوتا در فرانکفورت از آن رونمايي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين شاسي بلند جان سخت که يکي از اعضاي خانواده پرطرفدار لندکروزر مي باشد، دومين فيس ليفت خود را در نسل چهارم تجربه مي کند.

شکل ظاهري و کابين پرادو اکنون با برادر فول سايز خود يعني لندکروزر همگراتر شده و شباهت بيشتري با آن پيدا کرده است. در نماي روبرو دامنه تغييرات نسبتا زياد بوده و ديگر خبري از آن چراغ هاي اصلي خاص نيست. در عوض ترکيب جديد جلوپنجره بسيار بزرگ با چراغ هاي ساده تر، حس اقتدار و اطمينان بيشتري را در بيننده القا مي کند. شکل سپر نيز نسبت به قبل تغييراتي داشته است.

در نماي عقب نيز تغييراتي در چراغ ها و شکل سپر قابل مشاهده هستند. به موازات نماي ظاهري، کابين هم با لندکروزر هم راستاتر شده و کيفيت مواد به کار رفته در آن ارتقا يافته است.

پرادوي 2018 از لحاظ طول 60 ميلي متر رشد کرده و اکنون 4,840mm طول دارد. اين نسخه از پرادو با طيف وسيعي از موتورهاي 4 و 6 سيلندر عرضه مي شود، ضمن اينکه توانايي هاي حرکتي و سيستم هاي کمکي راننده در آن بهتر و بيشتر شده است.

براي گراميداشت بيستمين سالگرد معرفي مدل پريوس که نخستين خودروي هيبريدي توليد انبوه جهان محسوب مي شود، تويوتا نسخه اي کانسپت از کراس اوور C-HR را به فرانکفورت آورده است. اين خودرو که پسوند Hy-Power را در انتهاي نام خود دارد، توسط استوديوي طراحي تويوتا در جنوب فرانسه خلق شده و برداشت اين کمپاني از يک اتومبيل هيبريدي هيجان انگيز و قدرتمند را نشان مي دهد.

بي ترديد رنگ نارنجي که در قسمت هاي مختلف بدنه و کابين استفاده شده، بارزترين ويژگي ظاهري اين نسخه از C-HR است. متاسفانه جزييات بيشتري از پيشرانه هيبريدي اين خودرو در اختيار رسانه ها قرار نگرفته، اما به گفته آقاي يوهان ون زيل (Johan Van Zyl) مدير تويوتا در اروپا، خروجي آن بيشتر از مدل 122 اسب بخاري کنوني است.

ياريس GRMN ديگر اتومبيلي است که ژاپني ها در فرانکفورت در معرض ديد عموم گذاشته اند. اين هاچ بک داغ اوايل امسال در نمايشگاه خودروي ژنو رونمايي شد و بر اساس برنامه ريزي ها قرار است تا پايان سال 2017 وارد فاز توليد شود.

اين نسخه به شدت از ياريس WRC (مدل حاضر در مسابقات رالي قهرماني جهان) تاثير پذيرفته و تيمي اختصاصي در حال کار بر روي عملکرد و هندلينگ آن در مرکزي نزديک به پيست نوربرگ رينگ آلمان هستند.

رينگ هاي 17 اينچي BBS، ترمزهاي تقويت شده، رنگ آميزي منحصر بفرد و خروجي اگزوز بزرگ در قسمت مياني برخي از خصوصيات جذاب اين نسخه به شمار مي روند. نيروي ياريس GRMN توسط يک موتور 1.8 ليتري توربوشارژ به قدرت 209 اسب بخار تامين مي شود.

از آنجايي که پيکاپ فوق العاده محبوب هايلوکس امسال وارد پنجاه سالگي شده، تويوتا براي اداي احترام به اين اتومبيل جان سخت نسخه اي ويژه از آن را با نام Hilux Invincible 50 توسعه داده است.

اين نسخه از هايلوکس به گونه اي طراحي شده که بتوان از آن در رفت و آمدهاي روزمره، پيک نيک هاي آخر هفته و حمل بار يا انجام کارهاي مختلف به راحتي استفاده کرد. مدل مذکور داراي امکانات بيشتري بوده و بر راحتي کابين و امکانات آن افزوده شده است.

براي ايجاد تمايز نسبت به مدل هاي معمولي، بدنه هايلوکس Invincible 50 رنگ آميزي متفاوتي داشته و تضاد جالبي بين رنگ هاي تيره و روشن ايجاد شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ویدیویی از یک دختر 13 گرجستانی منتشر شده که وزنه 210 کیلویی لیفت می‌کشد. قدرت فوق العاده این دختر نوجوان را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • قدرت‌نمایی شبانه پلنگ در مازندران (فیلم)
  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • اومودا 7 و اکسلانتیکس ES؛ دو خودرو جدید چری در راه بازار / نمایشگر بزرگی که حالت کشوئی دارد! (+تصاویر)
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان