Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:45:31 GMT

گزارش زنده؛ ذوب‌آهن 4 - استقلال خوزستان 0

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۵۳۰۰۴

گزارش زنده؛ ذوب‌آهن 4 - استقلال خوزستان 0

تیم ذوب آهن در نیمه دوم هم با گل آغاز کرد و مرتضی تبریزی موفق شد گل دوم خودش و سوم تیمش را به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب آهن با امیرقلعه نویی هنوز به ثبات لازم دست پیدا نکرده؛ آنها از 5 هفته گذشته خود یک پیروزی، سه تساوی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده اند و با تساوی در هفته پنجم مقابل صنعت نفت آبادان به هفته ششم و دیدار خانگی برابر استقال خوزستان رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزپوشان در تعطیلات لیگ در جام حذفی هم به میدان رفتند که یک شکست غیرمنتظره مقابل فجرسپاسی تجربه کردند و از جام حذفی که تبحر زیادی در آن دارند کنار رفتند. در سوی دیگر استقلال خوزستان 5 امتیازی است و در رده 13 ام قرار گرفته است. البته آبی پوشان خوزستانی در جام حذفی با یک پیروزی آسان و پر گل کار خود را مقابل تیم مغان اردبیل شروع کردند و با انگیزه زیادی میهمان ذوب آهن شده اند.


با گزارش زنده این دیدار همراه "ورزش سه" باشید.
ذوب آهن اصفهان – استقلال خوزستان / ساعت ۱۹:۴۵ – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
داور: جواد رحیم زاده – سعید علی نژادیان – جعفر مهاجر – علی صفایی – ناظر: محمدعلی فروغی.




ترکیب ذوب آهن:



رشد مظاهری- وحید محمدزاده، جورجی ولسیانی، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، علی حمام، اسماعیل شریفات، سید محمد ستاری و حمید بوحمدان.
سرمربی: امیرقلعه نویی



ترکیب استقلال خوزستان:



وحید شیخ ویسی، رضا مرادی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری، فرید کریمی، رضا کرملاچعب، جونیور مارینی، علیرضا زندوی، ابوالفضل علایی و سابا تاوادزه.
سرمربی: عبدالله ویسی



اخطار


ابوالفضل علایی(32) توادزه(64) از استقلال خوزستان




شرح گل ها


1-0 ( ذوب آهن): در دقیقه 13 ارسال بلند بازیکنان ذوب آهن در محوطه جریمه با حسینی رسید و پس از اشتباهی که مدافع تیم استقلال خوزستان داشت، توپ به تبریزی رسید و مهاجم سبزپوشان موفق شد در موقعیتی مناسب زگل اول خودش در این فصل و تیمش در این دیدار را به ثمر برساند.

2-0 (ذوب آهن): در دقیقه 30 ارسال مهدی مهدی پور از سمت چپ خط دفاعی استقلال خوزستان با ضربه سر مقتدرانه محمدرضا حسینی که روی گل اول هم تاثیرگذار بود به گل دوم سبزپوشان اصفهانی تبدیل شد.

3-0 (ذوب آهن): پاس در عرض محمد ستاری در دقیقه 46 به مرتضی تبریزی رسید و این بازیکن هم موفق شد با بغل پا گل دوم خودش و سوم ذوب اهن را به ثمر برساند.




شرح بازی



سبزپوشان اصفهانی این دیدار را تهاجمی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی هم روی نفوذ احسان پهلوان در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفتند. سبزپوشان که شرایط خوبی در این دیدار داشتند، با دخالت حسینی و ضربه تبریزی خیلی زود به گل رسیدند. در ادامه باز هم توپ و میدان در اختیار شاگردان قلعه نویی بود و اینبار خود حسینی روی ارسال مهدی پور از روی نقطه کرنر گل دوم بازی را در دقیقه 30 به ثمر رساند. پس از دریافت گل دوم آبی پوشان خوزستانی برای جبران گل های خورده پیش کشیدند و بازی کمی متعادل تر در 15 دقیقه پایانی دنبال شد. حکیم نصاری در وقت های تلف شده می توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند ولی واکنش مظاهری مانع شد تا نیمه اول با پیروزی 2 بر صفر ذوب آهن حاتمه یابد.


دقایق حساس

دقیقه 3: بازیکنان ذوب آهن با نفوذ از سمت راست دفاعی استقلال خوزستان و پاس کات بکی که ارسال کردند، حسینی را در موقعیت خوبی قرار دادند و ضربه این بازیکن هم با فاصله کمی از بالای دروازه راهی بیرون شد.
دقیقه 16: شوت بازیکنان استقلال خوزستان از پشت محوطه جریمه در دستان رشید مظاهری قرار گرفت.
دقیقه 18: ارسال مهدی پور از روی نقطه کرنر با ضربه حسنی به شکلی خطرناک راهی اوت شد.
دقیقه 21: ضربه اسماعیل شریفات از پشت محوطه جریمه باقدرت اما بی دقت به بیرون رفت.
دقیقه 25: ارسال پهلوان با ضربه بی دقت شریفات راه به جایی پیدا نکرد.
دقیقه 29: شوت خطرناک اسماعیل شریفات از پشت محوطه جریمه به دورازه شیخ ویسی زده شد که این گلر با نوک انگشتانش توپ را راهی کرنر کرد. در برگشت سبزپوشان روی همین کرنر به گل رسیدند.

دقیقه 32: شوت سرکش بازیکنان ذوب آهن با فاصله از کنار دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 38: جورجی ولسیانی مدافع تیم ذوب آهن در آستانه باز کردن دروازه خودی از پشت محوطه جریمه بود که مظاهری با واکنش به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 44: اشتباه شیخ ویسی و مدافع استقلال خوزستان می رفت تا کار دست استقلال خوزستان بدهد و سومین گل را هم ذوب آهنی به ثمر برسانند.

دقیقه 45: شوت تاوادزه از پشت محوطه جریمه با جایگیری خوب مظاهری به راحتی در دستانش قرار گرفت.
دقیقه 45+3: تیم استقلال خوزستان روی خطای بوحمدان چسبیده به محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد ولی ضربه پر قدرت و خوب حکیم نصاری را رشید مظاهری به زیبایی دفع کرد. در برگشت بازیکنان استقلال خوزستان موقعیت خوبی داشتند ولی داور مسابقه سوت پایان بازی را به صدا درآورد که اعتراض بازیکنان تیم میهمان را در پی داشت.
دقیقه 50: ارسال بازیکنان ذوب آهن از سمت راست با واکنش مدافعین ذوب آهن به کرنر فرستاده شد. در برگشت ولسیانی مدافع گرجی ذوب آهن با ضربه ای خطرناک دروازه شیخ ویسی را تهدید کرد.
دقیقه 57: مرتضی تبریزی در شش قدم می توانست هت تریک کند ولی شیخ ویسی تا اینجا مانع شده است.

دقیقه 65: ضربه محکم ربیع عطایا بازیکن تعویضی ذوب آهن در نیمه دوم با فاصله از بالای دروازه راهی اوت شد.



در حاشیه

* در دقیقه 21 مرتضی تبریزی در موقعیت مناسبی با دروازه بان حریف تک به تک شد که کمک داور دوم آفساید اعلام کرد. در تصاویر تلویزیونی صحنه مشکوک بود.
* تمرکز حملات ذوب آهن از سمت راست خط دفاعی استقلال خوزستان است.
* علی حمام مدافع راست ذوب آهن لنگ لنگان به کار ادامه می دهد و ربیع عطایا برای گرم کردن از روی نیمکت بلند شده است.
* دو دقیقه وقت تلف شده برای این دیدار در نظر گرفته شده است.
* داور مسابقه تکسیرا مربی تیم ذوب آهن را به دلیل اعتراض های مکرر از کنار زمین در دقیقه 64 اخراج کرد.

استقلال خوزستان ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد

در ادامه دیدار‌های معوقه هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ چهار بازی برگزار شد که در مهمترین آن‌ها در دربی منطقه مرسی‌ساید، تیم فوتبال لیورپول یکی از سه مدعی قهرمانی میهمان رقیب همشهری‌اش اورتون بود و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به تیم میزبان واگذار کرد.

جارد برنثویت در دقیقه ۲۷ و دومنیک کالورت لوین در دقیقه ۵۸ گل‌های منجر به پیروزی اورتون بحران‌زده را به ثمر رساندند تا این تیم با کسب سه امتیاز بسیار ارزشمند این بازی، یازدهمین پیروزی‌اش را کسب کند و با افزایش فاصله خود با منطقه سقوط به هشت امتیاز، به بقا در لیگ برتر جزیره امیدوار شود. در سمت مقابل، اما لیورپول با قبول این شکست بدموقع ۷۴ امتیازی ماند و نتوانست خودش را به آرسنال ۷۷ امتیازی و صدرنشین برساند. این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و تنها یک امتیاز اختلاف با لیورپولی‌ها پشت سر آن‌ها در رده سوم قرار دارد و به طور بالقوه می‌تواند جای مرسی‌ساید‌ها و حتی آرسنال را در صدر جدول بگیرد.

در بازی همزمان در ورزشگاه اولدترافورد، اما تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان خود شفیلدیونایتد را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت. در این بازی اگرچه شفیلدیونایتد با گلزنی جیدون بوگل در دقیقه ۳۵ پیش افتاد، اما گل دقیقه ۴۲ هری مگوایر برای شیاطین سرخ مانع از شکست آن‌ها در نیمه نخست شد. در نیمه دوم، باز هم شفیلدیونایتد زودتر به گل رسید و این بار بن بریرتون در دقیقه ۵۰ گلزنی کرد. ۱۱ دقیقه طول کشید تا من‌یونایتد گل خورده را توسط برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی جبران کند. تلاش‌های منچستریونایتد برای کسب تمام امتیاز این بازی در نهایت ثمر داد و فرناندز با زدن دومین گل خود در دقیقه ۸۱ شیاطین سرخ را پیش انداخت و چهار دقیقه بعد راسموس هویلون تیر خلاص را به قلب میهمان شلیک کرد.

پیروزی شانزدهم یونایتد در سی‌و‌سومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، این تیم را با ۵۳ امتیاز، یک پله در جدول بالا برد و به رده ششم رساند. البته شکست ۲ بر صفر نیوکاسل در خانه وستهام در بازی همزمان نیز در صعود شیاطین سرخ تأثیرگذار بود. این به معنای افزایش شانس شاگردان اریک تنهاخ برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده است.

در دیگر بازی شب گذشته لیگ برتر نیز بورنموث با نتیجه یک بر صفر ولورهمپتون را شکست داد. در تنها بازی معوقه باقیمانده از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب منچسترسیتی میهمان برایتون خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده