Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمود ثمینی جمعه در جشنواره گردو در روستای هدف گردشگری فیروزه اظهار کرد: گردشگری یک صنعت است و این قابلیت در این صنعت وجود دارد که صنایع زیر بخش آن ایجاد و رونق یابد و از این طریق مشاغل زیادی نیز ایجاد شود.
وی با تاکید بر نقش صنعت گردشگری در رونق اقتصادی خاطرنشان کرد: برای رونق گردشگری باید زیرساخت ها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ایجاد زیرساخت ها در روستاهای هدف گردشگری را فرصتی برای افزایش ماندگاری مسافران عنوان و تصریح کرد: گردشگر، فرصتی برای درآمدزایی و رونق اقتصاد است و با افزایش خدمات به گردشگران در روستاها، همچون خدمات اقامتی می توان به درآمدزایی روستاییان کمک کرد.
فرماندار بجنورد گفت:ایجاد مهمانخانه ها و مراکز بوم گردی، با جذب گردشگران، علاوه بر معرفی آیین و سنت روستاها می تواند سبب اشتغال زایی و درآمد زایی در این مناطق شود.
وی به پتانسیل های موجود در روستای فیروزه برای جذب گردشگر اشاره کرد و افزود: روستای فیروزه با طبیعت زیبا و زبان تاتی، جاذبه های خود را دارد و از گذشته ها مورد توجه گردشگران داخل و خارج استان بوده و استعدادهای فراوانی برای جذب گردشگر دارد.
ثمینی اظهار کرد: امید است با همت دهیاری، شورای اسلامی روستا و مسئولان مربوط بتوانیم برای رونق گردشگری در این روستا اقدامات خوبی انجام دهیم.
استان خراسان شمالی یکهزار و 400 هکتار باغ گردو دارد که از این میزان 700 هکتار بارور است.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئوی منتشر شده از تراکم عجیب و خارج از ظرفیت دانشجویان در بخش پروتز یکی از دانشکده‌های دندانپزشکی کشور خبرساز شده است.

گفته می‌شود که در این بخش کمتر از ۳۰ یونیت دندانپزشکی وجود دارد اما ۸۰ دانشجو باید در این فضا آموزش ببینند. آن هم در حالی که در این بخش تنها یک عضو هیئت علمی برای آموزش دانشجویان حضور دارد.

این در حالی است که مدت‌هاست انتقادات زیادی نسبت به افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی با وجود فراهم نبودن زیرساخت‌های آموزشی مطرح می‌شود.

چندی پیش هم علیرضا رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با ابراز نگرانی بابت تاثیرات مخرب افزایش بی‌ضابطه ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی و بی‌توجهی به تامین زیرساخت‌های موردنیاز برای آموزش گفته بود: دانشجو، صندلی برای نشستن ندارد یا اینکه ۵۰ دانشجو با یک استاد بالای سر یک مریض می‌روند و به همین هم تعداد باید در راهرو بمانند.

به گفته این مسئول افزایش ظرفیت افسارگسیخته، فله‌ای و دستوری بدون رعایت زیرساخت‌ها کار را به اینجا می‌رساند که فرد تخصص می‌گیرد، اما مهارتی ندارد. این تصمیمات غلط که توسط افراد غیرمسئول و ناآگاه برای آموزش اتخاذ شده، حتما کیفیت آموزش پزشکی کشور را به گونه‌ای تحت تاثیر قرار می‌دهد که مردم بیشترین خسارات را متحمل خواهند شد.

کد خبر 848325 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها دندان و دندانپزشکی وزارت بهداشت و درمان خبر مهم آموزشی سازمان نظام پزشکی

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد