Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:06:43 GMT

برگزیدگان جشنواره تئاتر معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۵۳۴۲۱

برگزیدگان جشنواره تئاتر معرفی شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اظهار کرد: بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فارس با حضور ۱، ۵ گروه نمایشی از شهر‌های شیراز، کازرون، قیروکارزین، مرودشت، لامرد، فسا و لارستان از ۲۰ تا ۲۳ شهریور در سالن سبز تالار حافظ برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش طراحی گریم، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای نمایش «هوملت» به فرزانه رادفر و مهدی ستوده اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد مریدی اضافه کرد: در بخش موسیقی، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی به شیما پورسهم الدین برای تئاتر «بیست و سومین جلسه جن گیری آنه میشل» از شیراز اهدا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بیان کرد: در بخش طراحی لباس، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به سحر گودرزی برای نمایش «لاموطا» و رزاق حسین نیا برای نمایش «این داستان...» رسید.

وی افزود: در بخش پوستر و اقلام تبلیغاتی بر اساس رای هیات داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به تئاتر «آگورا» به کارگردانی مسعود حیدری اهدا شد.

مریدی با اشاره به اینکه در بخش طراحی صحنه، لوح تقدیر و جایزه نقدی به رزاق حسین نیا و روح الله اسماعیلی برای تئاتر «این داستان را...» اهدا شد، تصریح کرد: در این بخش تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مجتبی راوش برای نمایش «سون سی» اهدا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به طراحی نور «این داستان را...» توسط رزاق حسین نیا و روح الله اسماعیلی و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مجتبی راوش برای نمایش «سون سی» تعلق گرفت.

مریدی افزود: در بخش نمایشنامه، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی مقام اول به علی دل پیشه برای نمایش «سون سی» تعلق گرفت و لوح تقدیر و جایزه نقدی مقام دوم به هادی امامی مقدم برای متن «یک دقیقه روزمرگی» اهدا شد.

وی بیان کرد: در این بخش جایزه سوم نمایشنامه از سوی هیات داوران به متن رضا گشتاسب برای «این داستان را...» اهدا شد و لوح تقدیر و جایزه نقدی به نمایشنامه «اکبر کجاست؟» نوشته محمدحسن محمودی تعلق گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه در بخش بازیگر زن برتر جشنواره شیما پورسهم الدین برای حضور در تئاتر «بیست و سومین جلسه...» مقام اول را کسب کرد، گفت: شهرزاد بداغی بازیگر «لاموطا» در جایگاه دوم قرار گرفت و پردیس شیروانی و زهرا استواری به طور مشترک دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره تئاتر را دریافت کردند.

مریدی تصریح کرد: بر اساس نظر هیات داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی در بخش بازیگری مرد به محمد قائدنیا بازیگر تئاتر «اکبر کجاست؟» تعلق گرفت.

وی ادامه داد: در این بخش به ترتیب ایمان دبیری و محمدحسن محمودی به طور مشترک و حسن فلاح زاده برای نمایش «آبی‌ترین آسمانی زمین» موفق به جوایز دوم و سوم این دوره شدند.

مریدی بیان کرد: در بخش کارگردانی این دوره از جشنواره تئاتر فارس، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مجتبی راوش برای تئاتر «سون سی» اهدا شد.

وی اظهار کرد: در این بخش، لوح افتخار و جایزه نقدی دوم به رزاق حسین نیا برای «این داستان را...» تعلق گرفت و امیر بهبودنیا و مسعود احمدی به طور مشترک لوح تقدیر و جایزه نقدی سوم را دریافت کردند.

انتهای پیام/ن

برگزیدگان جشنواره تئاتر فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر از شهرستان‌ها استان به این جشنواره معرفی شدند گفت: از این تعداد ۴۰۰ نفر انتخاب شدند

بهشتی پور افزود: این جشنواره با موضوع پیشگیری اجتماعی و سطح سلامت روانی برگزار شد.

وی گفت: افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو بخش نقاشی و شعر کوتاه و متوسطه اول در بازی‌های کامپیوتری و روایتگری و هوش مصنوعی اثار خود را به جشنواره ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم