Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ديدار دو تيم پارس جنوبي و استقلال از هفته ششم ليگ برتر با برتري شاگردان تارتار و با چهارمين شکست فصل استقلال به پايان رسيد.
به گزارش خبرگزاري فارس، بازي دو تيم پارس جنوبي و استقلال از هفته ششم ليگ برتر از ساعت 20 در ورزشگاه تختي شهر جم استان بوشهر آغاز شد و در نهايت بازي با نتيجه 2 بر صفر به سود پارس جنوبي به پايان رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اشکان خورشيدي
رضا سخندان – حسن ظهيري
علي دشتي (38) پارس جنوبي فرشاد سالاروند (90+ 7)
فرشاد محمدي مهر از پارس جنوبي و روزبه چشمي و فرشيد باقري و حسيني از استقلال
فرشاد محمدي مهر (79) پارس جنوبي
محسن فروزان، مجتبي لطفي، حامد نورمحمدي، فرشاد محمدي مهر، ميثم تيموري، فرشاد سالاروند، حسين پور اميني، علي دشتي، اميد سينک، آلويس نانگ و ابراهيم صالحي
علي دشتي(44- مهدي زبيدي)نانگ ( 54- امير ارسلان مطهري)ابراهيم صالحي ( 72- احسان تاييدي)
سرمربي: مهدي تارتار
سيد حسين حسيني، روزبه چشمي، پادواني، خسرو حيدري، آرمين سهرابيان، فرشيد باقري، اميد نورافکن، فرشيد اسماعيلي، جباروف، جابر انصاري، علي قرباني
- آرمين سهرابيان( 55- ميلاد زکي پور) فرشيد اسماعيلي( 71- مهدي قائدي) جابر انصاري( 82- بيت سعيد)
سرمربي: عليرضا منصوريان
استقلال چهارمين شکست خود را در ششمين هفته ليگ برتر تجربه کرد تا غرق در بحران شود. شاگردان تارتار با اين برد به صورت موقت صدرنشين شدند و استقلال به لطف گل خورده کمتر نسبت به گسترش فولاد تبريز به رده آخر جدول سقوط نکرد!
پيش از اين بازي هيات مديره استقلال به منصوريان دوبازي فرصت داده بود که تيم را نجات بدهد و به نظر مي رسد که اولتيماتوم مديران استقلال بعد از اين باخت اجرايي شود.
دقيقه 7+90
خطاي دروازه بان استقلال روي مهاجم پارس جنوبي باعث شد که يک ضربه پنالتي براي شاگردان تارتار به دست بيايد.
فرشاد سالاروند اين ضربه را زد که ابتدا حسيني توپ را گرفت اما توپ برگشتي را سالاروند تبديل به گل دوم کرد.
داور براي نيمه دوم 6 دقيقه وقت اضافه محاسبه کرد کهدر اين زمان پارس جنوبي 10 نفره دست به دفاع مي زد تا از سه امتيازش دفاع کند.
دقيقه 2+90
اميد سينک بازهم يک موقعيت گلزني را از دست داد و شوت او بعد از برخورد به بازيکنان استقلال راهي کرنر شد.چهارمين ضربه کرنر پارس جنوبي را به صورت پاس کوتاه زدند و در نهايت حاصلي براي شاگردان تارتار نداشت.
دقيقه 90
بازيکنان استقلال رو به بازي مستقيم آورده اند تا بلکه با ضربه سر به گل برسند.
دقيقه 87
زبيدي در موقعيت تک به تک صاحب موقعيت گلزني شد که توپ او با اختلاف اندکي از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.
دقيقه 80
فرشاد محمدي مهر از سوي داور اخراج شد که باعث اعتراض شديد مهدي تارتار سرمربي پارس جنوبي به داور واخراج اين بازيکن شد.
دقيقه 79
اميد سينک در موقعيت تک به تک با دروازه بان استقلال قرار گرفت ولي بازهم حسيني توپ را دفع کرد. اين سومين فرصت صدرصد گلزني است که حسيني از پارس جنوبي گرفت.
دقيقه 78
استقلال پشت محوطه جريمه صاحب يک ضربه کاشته شد که جباروف اين ضربه راروي دروازه ارسال کرد و هفتمين ضربه کرنر آبي پوشان به دست آمد.
مهدي قائدي اين ضربه را روي دروزه ارسال کرد که بازهم صاحب يک ضد حمله شد.
دقيقه 75
ارسال فرشيد باقري را مدافعان پارس جنوبي دفع کردند و توپ تبديل به يک ضدحمله براي پارس جنوبي شد.
دقيقه 73
جباروف ششمين ضربه کرنر استقلال را زد که توپ از آنسوي دروازه راهي اوت شد.
منصوريان چند دقيقه‌اي در کنار نيمکت مشغول صحبت با مهدي قائدي بود و در نهايت در دقيقه 70 که اين بازيکن قصد ورود به زمين را داشت، عليرضا منصوريان مانع از انجام تعويض شد! او در بازي استقلال و سايپا هم يکبار مانع از تعويض مجتبي جباري شده بود!
دقيقه 67
ارسال نورافکن يک موقعيت گلزني براي استقلال ايجاد کرد که مدافعان پارس جنوبي سراسيمه توپ را دفع کردند.پارس جنوبي در اين دقايق دست به دفاع مطلق زده است.
دقيقه 66
شروع مجدد ضعيف فروزان يک موقعيت گلزني براي استقلال فراهم کرد اما خود فروزان اشتباهش را جبران کرد.
دقيقه 64
اميد نورافکن در محوطه جريمه و در موقعيت آفسايد صاحب توپ شد اما دروازه بان پارس جنوبي با يک واکنش خوب اجازه باز شدن دروازه تيمش را نداد.
دقيقه 62
فرشيد اسماعيلي ضربه کرنر استقلال را زد که مدافعان توپ را دفع کردند.
دقيقه 60
ضربه کرنر پارس جنوبي را فرشاد محمدي مهر زد که حاصلي براي شاگردان تارتار نداشت.
دقيقه 59
علي قرباني از داخل محوطه جريمه پارس جنوبي شوتزني کرد که توپش از بالاي دروازه به اوت رفت.
دقيقه 58
استقلال هجومي بازي مي‌کند اما حملاتش احساسي است و نقشه و برنامه خاصي براي حمله به دروازه پارس جنوبي ديده نمي‌شود.
دقيقه 54
ضربه کرنر استقلال را جباروف به شکلي خطرناک روي دروازه ارسال کرد که در نهايت محسن فروزان توپ را دفع کرد.
دقيقه 52
شوت بازيکن استقلال با اختلاف زيادي از بالاي دروازه پارس جنوبي به اوت رفت.
دقيقه 50
استقلال چسبيده به محوطه جريمه پارس جنوبي صاحب يک ضربه کاشته شد که اين ضربه را جباروف زد که توپ به تيرک دروازه پارس جنوبي برخورد کرد.
دقيقه 49
نور افکن در محوطه جريمه پارس جنوبي سرنگون شد ولي داور اعتقادي به پنالتي نداشت.
دقيقه 3+45
شوت فرشيد اسماعيلي را محسن فروزان راهي کرنر کرد و کرنر هم حاصلي براي آبي پوشان نداشت.
دقيقه 2+45
ارسال بلند بازيکنان استقلال را محسن فروزان دروازه بان پارس جنوبي به راحتي مهار کرد.
دقيقه 44
علي دشتي زننده گل پارس جنوبي دچار مصدوميت شد و ديگر قادر به ادامه بازي نيست.
دقيقه 40
بعد از گل جابر انصاري و فرشيد اسماعيلي به نزد عليرضا منصوريان سرمربي استقلال آمدند و با او شروع به صحبت کردند!
دقيقه 38
علي دشتي در محوطه جريمه پارس جنوبي صاحب توپ شد و در نهايت با يک شوت دقيق گل پارس جنوبي را به ثمر رساند.
دقيقه 37
ضربه کاشته پارس جنوبي را اميد سينک روي دروازه استقلال ارسال کردکه مدافعان توپ را برگشت دادند و بازهم مهاجمان پارس جنوبي درتله آفسايد قرار گرفتند.
دقيقه 36
ضربه کرنر استقلال را فرشيد اسماعيلي زد که مدافعان توپ را مهار کردند.
دقيقه 35
مصدوميت علي دشتي بازيکن پارس جنوبي باعث شد که بازي چند لحظه اي متوقف شود.
دقيقه 33
ضربه کاشته پارس جنوبي حاصلي براي اين تيم نداشت.
دقيقه 30
اميد سينک ضربه کرنر استقلال را به شکل پاس و کوتاه زد و در نهايت ارسال بازيکنان پارس جنوبي را دروازه بان استقلال مهار کرد.
دقيقه 29
ابراهيم صالحي نتوانست از فرصت عالي گلزني استفاده کند و حسيني دروازه بان استقلال بازهم اين فرصت گلزني را از شاگردان مهدي تارتار گرفت.اين دومين واکنش خوب دروازه بان جوان استقلال بود. او امروز جانشين کاپيتان نيمکت نشين استقلال شده است.
دقيقه 27
شوت روزبه چشمي بعد از برخورد به مدافعان پارس جنوبي راهي کرنر شد.ضربه کرنر را خسرو حيدري زد اما اين ضربه تبديل به يک ضد حمله شد که در نهايت بازيکن پارس جنوبي با خطا متوقف شد.
دقيقه 23
ابراهيم صالحي و الويس نانگ دو بازيکن تيم پارس جنوبي در دو دقيقه دو مرتبه در تله آفسايد استقلال قرار گرفتند.
دقيقه 20
توپ بيشتر در ميانه زمين در جريان است و موقعيت گلزني روي دروازه ها ايجاد نمي شود.
اشکان خورشيدي داور مسابقه تلاش مي کند که قضاوت خوبي انجام بدهد با اين حال قبل از مسابقه هر دو تيم نسبت به انتخاب او معترض بودند و خواستار تغيير اين داور بودند.
دقيقه 15
ضربه کاشته استقلال در محوطه جريمه به جابر انصاري رسيد و ضربه سر او از کنار دروازه به اوت رفت.
عليرضا منصوريان در کنار زمين با جابرانصاري صحبت کرد و ظاهرا بحث‌هاي فني مطرح مي‌کرد اما از خودش حرکات جالبي در آورد روي پنجه هايش ايستاد.
دقيقه 10
پاس توي در بازيکنان پارس جنوبي به اميد سينگ رسيد او در موقعيت تک به تک ناکام ماند و حسيني دروازه بان استقلال به خوبي توپ او را مهار کرد.
دقيقه 8
بازيکن پارس جنوبي در محوطه جريمه استقلال سرنگون شد اما داور اعتقادي به پنالتي نداشت.
دقيقه 5
شوت اميد سينک از پشت محوطه جريمه استقلال از کنار دروازه راهي اوت شد.
دقيقه 4
پارس جنوبي اولين کرنر را به دست آورد. اميد سينک ضربه کرنر را روي دروازه ارسال کرد که مدافعان استقلال توپ را دفع کردند.
دقيقه 2
فرشيد باقري ضربه کاشته استقلال را زد که مدافعان توپ را برگشت دادند.
دقيقه يک
اميد سينک بازيکن پارس جنوبي دچار مصدوميت شد اما داور به سود استقلال يک ضربه کاشته اعلام کرد تا بازي با چالش داوري براي پارس جنوبي آغاز شود.
نيمکت نشيني مجتبي جباري در اين بازي قابل توجه است. استقلال بعد از 5 هفته ناکامي ترکيبش را دگرگون کرده و حتي سيدمهدي رحمتي کاپيتان خود را هم نيمکت نشين کرده است. آرمين سهرابيان اولين حضورش را در ترکيب استقلال تجربه مي‌کند. استقلال در اين 6 هفته 6 ترکيب متفاوت داشته است.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت

به گزارش همشهری آنلاین دیدار دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های الهلال و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب با وجود اینکه با برتری دو بر یک الهلال به پایان رسید اما نماینده امارات موفق شد در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال شود.

تیم میزبان خیلی زود و در ثانیه 43 صاحب یک ضربه پنالتی شد. پس از ورود مایکل به درون محوطه جریمه، او با تکل عجیب کوامه اوتون تعادلش را از دست داد و احمد العلی داور مسابقه، پس از بازبینی صحنه دستور به یک خطای پنالتی به سود الهلال داد که روبن نوس آن را به گل نخست بازی تبدیل کرد.

العین هم در ادامه موفق شد در کمترین زمان ممکن به گل تساوی برسد. روی حرکتی که خود اریک آغاز کرده بود، او توپ را به کاکو سپرد. ارسال زمینی این بازیکن در محوطه جریمه به یحیی نادر رسید و این بازیکن نیز اریک را صاحب فرصت کرد که شوت او با عبور از میان پاهای روبن نوس وارد دروازه شد تا بازی یک بر یک مساوی شود.

آبی های ریاض نزدیک بود که در دقیقه 25 به شکل اتفاقی به گل برسند. ارسال نوس به روی دروازه با ضربه سر احمد برمان، بازیکن العین، تغییر مسیر داد و توپ به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و این بازیکن خوش شانس بود که دروازه تیم خودش را باز نکرد. در ادامه نیز ضربه مایکل از بالای دروازه به بیرون رفت.

شاگردان هرنان کرسپو در دقیقه 41 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پس از فرار تند و تیز سفیان رحیمی، این بازیکن مراکشی درون محوطه جریمه و پس از برخورد با حسان تمبکتی، سرنگون شد که داور پس از بازبینی صحنه، تصمیم خود را تغییر داد و این ضربه پنالتی را لغو کرد.

سالم الدوسری می توانست در وقت های پایانی نیمه نخست، حساب کار را دو بر یک کند ولی او در موقعیت تک به تک تصمیم گرفت تا ضربه اش را چیپ بزند که توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه نخست با تساوی یک – یک به پایان برسد.

لهلال در دقیقه 53 توانست به گل دوم دست پیدا کند. پرتاب بلند یاسر الشهرانی به روی دروازه با دفع ناقص احمد برمان همراه شد و توپ در ادامه در محوطه جریمه به سالم الدوسری رسید که شوت زمینی کاپیتان الهلال به گوشه دروازه رفت تا بازی دو بر یک شود.

مایکل در دقیقه 59 یک موقعیت بی نظیر را به شکل عجیبی از دست داد. روی یک و دوی این بازیکن با ساویچ، وینگر ریز نقش برزیلی در موقعیت کاملا تک به تک ضربه اش را به جایی زد که خالد عیسی ایستاده بود و او با پاهایش توپ را دور کرد.

فرصت فوق العاده بعدی را ساویچ از دست داد. او در دقیقه 63 و در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او در آستانه ورود به دروازه با برخورد به کوامه اوتون به شکل عجیبی راهی کرنر شد. العین در دقیقه 72 به گل تساوی دست پیدا کرد. پاس فلاح ولید با ضربه سر الخاندرو رومرو وارد دروازه شد ولی به دلیل حضور ولید در آفساید، این گل رد شد.

العین یک گل مردود دیگر نیز به ثمر رساند. ماتیاس پالاسیوس با حضور به موقع مقابل دروازه الهلال، گل تساوی را به ثمر رساند ولی به دلیل خطای چند ثانیه قبل سفیان رحیمی به روی حسان تمبکتی، این گل نیز مردود اعلام شد. العین روی واکنش دیدنی عیسی خالد در دقیقه 90+8، برتری خود را حفظ کرد. جایی که سنگربان العین موفق شد ضربه سر دیدنی علی البلیهی را راهی کرنر کند.

کد خبر 846809 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو