Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه از نفوذ سپاه در مراکز کنترل‌فرماندهی آمریکا در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: اگر این اسناد را منتشر کنیم آمریکایی‌ها مفتضح می‌شوند. سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیرو هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی گفت‌وگویی در برنامه بدون تعارف بخش خبری 20:30 با بیان اینکه سپاه امروز به یک قدرت بزرگ در سطح جهانی تبدیل شده، گفت: همه دنیا از جمله آمریکایی‌ها به سوریه و عراق آمده‌اند تا این کشورها را تجزیه کنند اما نهایت آنچه اتفاق افتاد خواست ایران بود و من هیچ ارتشی را در دنیا همطراز با سپاه پاسداران نمی‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش نامه نیوز، حاجی‌زاده در خصوص برخی اظهارنظرها مبنی بر موفق نبودن حمله موشکی اخیر سپاه به داعش در سوریه،‌گفت: ما همزمان پهپادهایمان را در بالای منطقه داشتیم و فیلم اصابت سرجنگی موشک‌ها را نشان دادیم و افرادی که نظامی هستند متوجه موفق بودن آن شدند و بعد از این حملات بود که دیدیم رفتار دشمنان تغییر کرد.
وی با بیان اینکه این موشک‌ها با دقت بالا به اهداف خود برخورد کرده‌اند، افزود: وقتی برای کسب اجازه از رهبری جهت این عملیات خدمتشان رسیدیم ایشان تأکید کردند که نباید غیرنظامیان در این حمله کشته شوند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ما در سال‌های اخیر توانسته‌ایم به مرکز کنترل‌فرماندهی آمریکا در طول چند سال اخیر نفوذ کنیم،‌اظهار داشت: ما اسنادی در اختیار داریم که رفتار آمریکایی‌ها در عراق و سوریه را نشان می‌دهد و می‌دانیم که آمریکایی‌ها در اینجا چه کردند از کنار چه چیزی عبور کردند و چطور از داعش حمایت کردند.
حاجی‌زاده تصریح کرد: اگر به ما اجازه بدهند و این اسناد منتشر شود، آمریکایی‌ها بیشتر از گذشته افشا و مفتضح خواهند شد.
وی در خصوص ناوهای هواپیمابر آمریکا در منطقه اظهار داشت: یک زمانی این ناوها و ناوچه‌های آمریکایی برای کشورها موجب ترس بودند اما امروز به سیبل‌ها و اهدافی در دسترس تبدیل شده‌اند و این چیزی که ما می‌گوییم تبلیغاتی نیست.
فرمانده نیرو هوافضای سپاه در خصوص برخی اظهارات مبنی بر اینکه برجام توانست تهدید را از کشور دور کند،‌اظهار داشت:‌این قدرت نظامی، رهبری و وحدت و یکپارچگی‌ ملت ایران بود که تهدید را دور کرد والا مذاکره فایده‌ای ندارد.
حاجی‌زاده همچنین اعتماد کردن به آمریکایی‌ها را بی‌فایده و غیرعقلانی توصیف کرد.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص آقازاده‌ها و مشکلاتی که از جانب انها گریبانگیر کشور شده است، گفت: بسیاری از مشکلات و اختلاس‌ها از جانب همین افراد است برای نمونه فردی که 25 سال است مشکل درست کرده و زمین‌خوار است و برخی زمین‌های سپاه را هم در یکی از شهرها سند زده است، اکنون در آنجا رئیس شورای شهر شده است.
حاجی‌زاده در بخش دیگری از این گفت‌وگو در خصوص منع ورود سپاه به مسائل سیاسی، گفت: سپاه پاسداران هیچگاه در مسائل و موضوعات سیاسی دخالت نمی‌کند و اگر فردی در جایی کاری کرد نباید آن را به حساب سپاه گذاشت.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه سپاه در برابر مادر بمب‌ها، پدر بمب‌ها را در اختیار دارد،‌گفت: صنایع دفاعی به پیشنهاد نیروی هوافضای سپاه یک بمب 10 تنی ساخته که این بمب‌ها در اختیار ما است و از هواپیماهای ایلیوشی پرتاب می‌شود و قدرت تخریب زیادی دارد.
وی در پایان در پاسخ به سوالی که آیا شما برای فرزندان خود سفارش و یا کاری کرده‌اید، گفت: یکی از پسرهای من که خیلی اصرار داشت توانستیم او را 10 روز به عنوان مدافع حرم به سوریه بفرستیم.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشورهای اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناوها و ناوهای هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه اینها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901603

دیگر خبرها

  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود