Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-02@09:26:43 GMT

مشخصات کامل سخت‌افزاری نسل سوم ساعت اپل

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۵۳۹۸۳

مشخصات کامل سخت‌افزاری نسل سوم ساعت اپل

ایتنا- در مراسم رونمایی از نسل جدید آیفون، سومین نسل از ساعت اپل یا اپل واچ نیز رونمایی شد که این محصول جهش مناسبی نسبت به نسل قبلی خود را تجربه کرده است. در مراسم رونمایی از نسل جدید آیفون، سومین نسل از ساعت اپل یا اپل واچ نیز رونمایی شد که این محصول جهش مناسبی نسبت به نسل قبلی خود را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بخش قصد داریم تا به مشخصات سخت‌افزاری نسل سوم ساعت‌های اپل اشاره‌ای داشته باشیم تا برای خوانندگان عزیزی ایتنا مشخص شود که تفاوت‌های این دستگاه با نسل‌های پیشین آن چیست.

مشخصات سخت‌افزاری نسل سوم ساعت اپل به شرح زیر است:

پردازنده: پردازنده دو هسته‌ای Apple S3
سیستم عامل: watchOS نسخه 4.0
نمایشگر: 1.65 اینچی AMOLED با پشتیبانی از رزولوشن 390 در 312 پیکسل. دارای قابلیت استفاده با رابط کاربری لمسی.
پردازنده گرافیکی: تراشه PowerVR
حافظه داخلی: 16 گیگابایت. بدون امکان افزایش
حافظه رم: 768 مگابایت.
سایر امکانات: ضربان سنج قلب. ضد آب بودن تا عمق 50 متری. پخش موسیقی. تماس صوتی بدون نیاز به تلفن همراه. اتصال به اینترنت LTE. امکان اتصال به شبکه وای‌فای. باتری غیرقابل تعویض. استفاده از سیم‌کارت‌های الکترونیکی.

شایان ذکر است که بزرگ‌ترین پیشرفت این محصول به نسبت نسل‌های قبلی آن را باید قابلیت استفاده مستقل از سیم‌کارت دانست. این امر موجب می‌شود که حتی کسانی که آیفون ندارند نیز امکان استفاده از ساعت اپل را داشته باشند.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، یکصد و نود و دومین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور هشتم اردیبهشت ماه با حضور اعضای شورا در وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه به دنبال درخواست اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل مسافری کشور در خصوص درخواست بازنگری در مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی شهری و همچنین ضرورت تصویب مشخصات علائم ممیزه ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزی با توجه به اصلاح آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مورد زیر به تصویب رسید:

مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی

با توجه به تصویب ضوابط وسایل نقلیه برقی برای خدمت در ناوگان تاکسی شهری در جلسه یکصد و هشتاد و پنجم شورای عالی ترافیک شهرهای کشور، براساس توجیهات ارائه شده توسط اتحادیه مذکور با عنایت به نبود تجربه عملی قبلی از عملکرد خودروهای برقی و لزوم احتیاط در بهره برداری از آنها، اتحادیه حمل و نقل مسافری کشور با کمک پژوهشکده خودرو، سوخت و محیط زیست دانشگاه تهران ضمن بررسی مشخصات مصوب، پیشنهاد اصلاحی به شرح ذیل را که پس از طرح و بررسی بصورت ذیل مورد موافقت اعضای این شورای عالی قرار گرفت:

۱- خودروهای برقی معرفی شده باید شرایط اخذ شماره انتظامی برای خودروی شخصی را داشته باشند.

۲- خودروهای برقی معرفی شده باید سایر الزامات مربوط به خودروهای مناسب احتراقی موضوع مصوبات جلسات ۱۱۰ و ۱۸۱ و ۱۹۱ شورا را در خصوص ناوگان تاکسی شهری احراز نموده و در بحث ضوابط پیشران خودرو، مشخصات جدول ارائه شده ملاک عمل بوده و احراز انطباق شرایط خودرو با ضوابط مصوب از طریق دبیرخانه شورای عالی (با همکاری کمیته‌ فنی ذیربط و اتحادیه های ذیل سازمان شهرداری¬ها و دهیاری¬های کشور) صورت خواهد پذیرفت.

همچنین مقرر شد سقف تعداد ناوگان تاکسی برقی در هر شهر و تعداد پروانه صاده برای این نوع از ناوگان، متناسب با زیرساخت‌های ایجاد شده خصوصاً تعداد ایستگاه و رابط شارژ که از سوی شهرداری ذیربط به دبیرخانه شواری عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور اعلام می‌گردد، توسط این شورای عالی تعیین شود.

اعضای شورای عالی ترافیک بر ضرورت ارائه همه خدمات پشتیبانی این ناوگان توسط خودروسازان ذیربط خصوصاً باطری‌های بکار رفته، حداقل به مدت ۱۰سال از تاریخ واگذاری، تأکید کردند.

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی