Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - تيم فوتبال استقلال در چارچوب هفته ششم ليگ برتر فوتبال پس از قبول شکست مقابل تيم هاي صنعت نفت آبادان، سايپا و پديده در هفدهمين دوره اين رقابت ها دو بر صفر مقابل پارس جنوبي جم نيزشکست خورد تا نماينده فوتبال بوشهر صدرنشين ليگ شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا دو تيم فوتبال استقلال تهران و پارس جنوبي جم از ساعت 20 امروز جمعه در ورزشگاه تختي جم استان بوشهر با قضاوت«اشکان خورشيدي» به مصاف هم رفتند ودر پايان تيم پارس جنوبي جم به برتري 2 بر صفر رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«علي دشتي» در دقيقه 38 و «فرشاد سالاروند» در دقيقه 90 به علاوه 6 از روي نقطه پنالتي براي تيم پارس جنوبي جم گلزني کردند.
تيم فوتبال استقلال تهران با قبول اين شکست همچنان با چهار امتياز با يک پله فاصله تا قعر جدول رده بندي ليگ برتر در جايگاه پانزدهم ايستاد. تيم پارس جنوبي جم نيز که با تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپوليس در جايگاه دوم جدول رده بندي قرار داشت به صورت موقت با 16 امتياز صدر نشين شد.
دو تيم از همان دقايق ابتدايي براي رسيدن به گل بازي هجومي را در دستور کار خود قرار دادند و در دقيقه 10 «اميد سينک» هافبک تهاجمي تيم پارس شوت محکمي را روانه دروازه «سيد حسين حسيني» گلر آبي پوشان کرد. اين دروازه بان جوان تيم استقلال که به جاي «مهدي رحمتي» به ميدان آمده است، به خوبي ضربه سينک رادفع کرد.
در دقيقه 29 «ابراهيم صالحي» مهاجم تيم پارس از غفلت مدافعان تيم استقلال استفاده کرد و در موقعيت تک به تک با حسيني گلر استقلال قرار گرفت که خروج به موقع اين دروازه بان جوان مانع فرو ريختن دروازه آبي پوشان شد.
در دقيقه 38 «علي دشتي» به محموطه 18قدم استقلال نفوذ کرد و پس از جاگذاشتن «روزبه چشمي» مدافع آبي پوشان و دروازه بان تيم از روي سر ساير مدافعان با ضربه اي فني توپ را به تور دروازه استقلال چسباند.
تيم استقلال که در نيمه نخست تاکتيک روشني نداشت، در رساندن توپ به محوطه 18 قدم دروازه تيم پارس ناموفق بود تا نتواند حمله خطرناکي بر روي دروازه اين تيم بوشهري داشته باشد.
«علي دشتي» زننده تک گل تيم پارس در نيمه نخست در دقيقه 44 به دليل مصدوميت مچ پا از زمين مسابقه بيرون رفت و جاي خود را به «مهدي زبيدي» داد.
در وقت هاي تلف شده نيمه نخست «فرشيد اسماعيلي» بازيکن تيم استقلال شوت محکمي را راهي دروازه فروزان کرد که با عملکرد خوب گلر تيم پارس، توپ به کرنر رفت ودر نهايت نيز سوت پايان نيمه نخست «اشکان خورشيدي» قاضي مسابقه دو تيم را به رختکن فرستاد.
آبي پوشان پايتخت با شروع نيمه دوم براي جبران گل خورده از نظم بهتري بهرمند شدند و در دقيقه 50 نزديک به خط 18 قدم تيم پارس جنوبي صاحب يک ضربه ايستگاهي شدند.
«سرورچپاروف» مهاجم استقلال پشت توپ ايستاد و ضربه فني وي با بدشانشي به ديرک افقي دروازه خورد و برگشت داده شد.
«عليرضا منصوريان» سرمربي تيم استقلال در ادامه «ميلاد ذکي پور» را به جاي «آرمين سهرابيان» و «مهدي قائدي» را به جاي «فرشيد اسماعيلي» به زمين فرستاد.
در دقيقه 64 «اميد نورافکن» هافبک استقلال در موقعيت آفسايد توپ را راهي دروازه «محسن فروزان» گلر پارس جنوبي جم کرد که وي مانع از باز شدن دروازه شد.
آبي پوشان در ادامه نيز باانجام بازي تهاجمي صاحب فرصت هايي خوبي در محوطه 18 قدم تيم پارس جنوبي شدند که در زدن ضربه نهايي موفق عمل نکردند.
در دقيقه 80 «فرشاد محمدي فر» مدافع تيم پارس دومين کارت زرد خود را از داور مسابقه گرفت تا از زمين مسابقه اخراج شود و نماينده فوتبال بوشهر10 نفره بازي را ادامه دهد.
در حالي که استقلال حملات زيادي را براي به تساوي کشاندن بازي روي دروازه تيم پارس انجام مي داد، در دقيقه 87 تيم پارس جنوبي درآستانه زدن گل دوم در ضد حمله قرارگرفت. اما پاس در عمق «مهدي زبيدي» و ضربه«ارسلان مطهري» با اختلاف کمي از کنار ديرک عمودي دروازه آبي پوشان به بيرون رفت.
در دقيقه 90 به علاوه 6 «ارسالان مطهري» در محوطه 18 قدم استقلال توسط حسين حسيني گلر آبي پوشان سرنگون شد تا داور نقطه پنالتي را نشان دهد. ضربه «فرشاد سالاروند» را حسيني به خوبي دفع کرد ولي در برگشت اين بازيکن توپ را به تور دروازه چسباند تا آبي پوشان پايتخت به رقم تلاش زياد دو بر صفر بازنده اين ديدار باشند.
«مهدي تارتار»سرمربي تيم فوتبال پارس جنوبي جم براي اين ديدار از ترکيب محسن فروزان، مجتبي لطفي، حامد نورمحمدي، فرشاد محمدي‌مهر، ميثم تيموري، فرشاد سالاروند، حسين پوراميني، اميد سينک، علي دشتي(1+45- مهدي زبيدي)، آلويس نانگ(55- اميرارسلان مطهري) و ابراهيم صالحي(72- احسان تاييدي) استفاده کرد.
همچنين «عليرضا منصوريان» سرمربي استقلال براي اين ديدار شاگردان خود را باترکيب سيد حسين حسيني، روزبه چشمي، لئوناردو پادواني، خسرو حيدري، آرمين سهرابيان(55- ميلاد زکي‌پور)، فرشيد باقري، اميد نورافکن، فرشيد اسماعيلي(72- مهدي قائدي)، سرور چپاروف، جابر انصاري(82- حسن بيت‌سعيد) و علي قرباني به ميدان فرستاد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد
ورزشي**9029**
گزارش: محمد مهدي موذن**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش در این باره توضیح داد: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی افزود: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالاهای ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

به گزارش این گزارش، پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6096828 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان