Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسپانیا با صدور بیانیه ای نگرانی‌ خود را از تصمیم سران اقلیم کردستان عراق در آماده سازی برای برگزاری همه پرسی‌ استقلال را ابراز کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،دولت اسپانیا در بیانیه ای از برگزاری همه پرسی‌ استقلال دراقلیم کردستان عراق ابراز نگرانی کرد.

به نقل از خبرگزاری افه، اسپانیا با صدور بیانیه ای نگرانی‌ خود را از تصمیم سران اقلیم کردستان عراق در آماده سازی برای برگزاری همه پرسی‌ استقلال را ابراز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دولت اسپانیا در بیانیه ای که از سوی وزارت امور خارجه این کشور منتشر شد اشاره کردکه قانون اساسی‌ عراق، در سال 2005 مورد حمایت گسترده مردمی قرار گرفت و به همین دلیل هشدار می‌ دهد که راه اندازی یک همه پرسی‌، اختلافات و تفرقه ها در زمانی‌ که همه عراقی ها باید نیروهای خود را برای شکست دادن نهایی تروریسم داعش متحد کنند را تشدید خواهد کرد.


دراین بیانیه اسپانیا از بازسازی عراق به نفع کل کشور دفاع کرده است.


در ادامه بیانیه آمده است: اسپانیا از یک عراق متحد، دموکراتیک و پایدار که در آن همه خواسته های مشرو، هدف یک گفت و گوی سازنده در چارچوب احترام به قانون اساسی‌ و یکپارچگی کشور باشد، دفاع می‌ کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی

رئیس اقلیم کردستان عراق، با رئیس‌جمهور کشورمان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» ظهر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با آیت الله سید ابراهیم رئیسی در محل نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

رئیس اقلیم کردستان عراق ظهر روز گذشته _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدر هیئتی به تهران سفر کرده است.

کد خبر 751095

دیگر خبرها

  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • بارزانی وارد تهران شد