Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی از عرضه چاپ صد و هفدهم کتاب «سلام بر ابراهیم» درباره زندگی شهید ابراهیم هادی خبر داد.

محسن عمادی مسئول گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: کتاب «سلام بر ابراهیم» با محوریت زندگی شهید ابراهیم هادی به تازگی به چاپ صد و هفدهم رسیده است.

وی افزود: جلد دوم «سلام بر ابراهیم» هم که سال گذشته رونمایی و منتشر شد، به تازگی به چاپ چهاردهم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو مجلد مذکور زندگینامه و خاطرات دوستان، خانواده و همرزمان شهید هادی را در بر می گیرند. این شهید یکی از شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس است که به دلیل سیره و اخلاق خوشی که داشته، مورد توجه است.

مسئول گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی در ادامه گفت: از ابتدای چاپ جلد اول، این جلد تا به حال با مجموع شمارگان ۶۸۵ هزار نسخه عرضه شده و جلد دوم هم طی ۶ ماه که از چاپش گذشت، به تیراژ ۱۰۰ هزار نسخه رسید.

عمادی در پاسخ به سوالی درباره خرید کتاب های «سلام بر ابراهیم» و جلد دومش، گفت: اکثرا پخشی ها هستند که این کتاب را می خرند و خیلی از آن ها هم از مراکز مستقر در خیابان انقلاب اند. این کتاب تقریبا هفته ای ۲ تا ۳ هزار نسخه فروش دارد.

وی همچنین از تجدید چاپ یک اثر دیگر این گروه فرهنگی خبر داد و گفت: کتاب دیگری که به تازگی تجدید چاپ کرده ایم، «مدافعان حرم» است که چاپ اولش مربوط به سال ۹۳ و زمانی است که خیلی ها جرات نمی کردند از مدافعان حرم بگویند. در این کتاب، زندگینامه حضرت زینب (س) را ۴۰ قسمت کرده ایم و به موازات این زندگینامه، داستان زندگی ۴۰ شهید مدافع حرم از ایران، پاکستان، افغانستان، سوریه، لبنان، کشورهای آفریقا و کانادا هم درج شده است.

مسئول گروه فرهنگی شهید هادی ادامه داد: برخی از ماجراهای مربوط به ۴۰ شهید مذکور، پس از چاپ، انعکاس زیادی پیدا کردند؛ از جمله شهید کاظم عبدالامیر که زمان جنگ ایران و عراق، از شکنجه گرهای عراقی بود ولی طی سال های گذشته در زمره شهدای مدافع حرم قرار گرفت.

عمادی گفت: کتاب «مدافعان حرم» هم به تازگی به چاپ ششم رسیده و مجموع تیراژش به رقم ۲۸ هزار نسخه رسیده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره «مرحله اول» سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری (ندای فطرت) برگزار می‌شود.

این دوره شامل ۴ کتاب و به صورت مجازی، همراه با پرسش و پاسخ بوده و شروع کلاس‌ها از امروز ۱۲ اردیبهشت ماه به مدت ۱۴ جلسه چهارشنبه‌ها ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

چهار کتاب این دوره: «آزادی معنوی»، «سیری در سیره نبوی»، «جاذبه و دافعه علی (ع)» و «حماسه حسینی» خواهد بود.

این دوره با ارائه گواهی پایان دوره از طرف «بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر با کلیلک بر روی آدرس motahari.ir/nedayefetrat اقدام کنند.

کد خبر 6093006 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • دزفول خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیقی در پیشینه خود دارد
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...