Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - هیات مریوان در پایان رقابت های هندبال لیگ دسته دوم دختران باشگاه های کشور نشان نقره را به خود اختصاص داد و بر سکوی دوم ایستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های هندبال لیگ دسته دوم دختران باشگاه های کشور روز جمعه ۲۴ شهریورماه با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال در استان قزوین پایان یافت.

در این مسابقات ۱۶ تیم از باشگاه های سراسر کشور در چهار گروه چهار تیمی از روز ۱۸ شهریورماه با هم به رقابت پرداختند و در پایان تیم مریوان به عنوان نماینده کردستان مقام دوم را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هیات هندبال مریوان به عنوان نماینده استان کردستان در این رقابت ها حضور یافت و با چهار بُرد مقابل سرخ رود، سنگ آهن بافق، نجف آباد و کرمان به فینال مسابقات راه یافت.

بازیکنان هندبال مریوان در دیدار نهایی خود در مصاف با فیروزآباد فارس ۳۷ بر ۱۴ مغلوب شدند و نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کردند، فیروزآباد فارس و آذرخش هرمزگان به ترتیب در جایگاه های اول و سوم قرار گرفتند.

مرضیه روبینا، سایه یگانه، شیوه سلیمی، دیمن جام پرسنگ، هدیه علیمرادی، هانیه علیمرادی، مژگان مردوخی، کوثر احمدی، پرستو اسماعیلی، صبا میرکی، معصومه مرادزاده، هدیه میرزانیا، پریا رضایی، بهره داربرزین و هدیه روخنده بازیکنان تیم هیأت هندبال مریوان بودند که در این رقابت ها نقش آفرینی کردند.

نماینده استان کردستان با سرپرستی پریا فرجی و مربیگری سروه خرازی در رقابت های هندبال لیگ دسته دوم دختران باشگاه های کشور حضور یافت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات، امروز شنبه زهرا کارگر در اسلحه فلوره به مصاف حریفانش رفت.

او در مرحله مقدماتی از مجموع پنج دیدار متحمل چهار شکست شد و در یک دیدار هم به برتری دست یافت.

بدین ترتیب کارگر از صعود به مرحله حذفی بازماند.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهمیه های باقی مانده المپیکم در سطح آسیا برگزار می شد. قهرمان این رقابت ها در هر یک از اسلحه ها صاحب سهمیه می شود. بدین ترتیب کارگر با حذف زودهنگام از دستیابی به سهمیه بازماند.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا امروز شنبه با برگزاری اسلحه اپه و سابر مردان برگزار می شود. روز یکشنبه هم دیدارهای اسلحه اپه بانوان، اسلحه فلوره مردان و اسلحه سابر بانوان برگزار می شود.

کد خبر 6089843

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان