Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@07:58:08 GMT

بیل بار دیگر توسط هواداران رئال هو شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۵۶۷۸۹

بیل بار دیگر توسط هواداران رئال هو شد

ستاره ولزی کهکشانی‌ها بار دیگر از سوی هواداران این تیم مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «آس» اسپانیا گزارش داد گرث بیل که روز گذشته (جمعه) در مراسم اسپانسر باشگاه رئال مادرید یعنی کمپانی تولید پوشاک ورزشی «آدیداس» در شهر مادرید حضور پیدا کرده بود، در این مراسم بار دیگر از سوی برخی هواداران رئال مادرید مورد انتقاد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش زمانی که ستاره ولزی کهکشانی‌ها در بخشی از این برنامه در حال صحبت کردن به زبان اسپانیایی بود، برخی از هواداران حاضر در محل او را هو کردند و با سوت‌های اعتراضی بار دیگر از او انتقاد کردند.

بال ولزی کهکشانی‌ها در پیروزی 3 بر صفر چهارشنبه شب رئال مادرید برابر آپوئل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پاس گل اول تیمش را به کریستیانو رونالدو داد و روی گل سرخیو راموس هم نقشی مؤثر داشت، اما هواداران رئال که بابت موقعیت‌های خوبی که او در جریان تساوی خانگی 2 - 2 برابر والنسیا در هفته دوم لالیگای اسپانیا از دست داد، همچنان عصبانی بودند و با سوت‌های اعتراضی از خجالت وی درآمدند.

این بازیکن 28 ساله که به شدت مورد توجه باشگاه منچستریونایتد است و ژوزه مورینیو هم علاقه‌اش نسبت به جذب وی را نشان داده، در صورت تداوم این انتقادها ممکن است در آینده‌ای نزدیک سانتیاگوبرنابئو را به مقصد اولدترافورد ترک کند. در کنار منچستریونایتد، تاتنهام هم وضعیت بیل را زیرنظر دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P1435/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم

ستاره اتلتیک بیلبائو جدیدترین قربانی نژادپرستی در فوتبال است.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس