Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@15:02:05 GMT

از عرش تا فرش منصوریان؛ اخراج ۱۰ بزرگ!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۵۷۱۶۶

از عرش تا فرش منصوریان؛ اخراج ۱۰ بزرگ!

گزارش _ تحریریه پارسینه | منصوریان در پایان بازی با پدیده قصد استعفا داشت و این از رفتارهایش کاملا مشخص بود اما با دخالت بزرگترهای استقلال این ماجرا منتفی شد و جلسه میانه میدان با بازیکنان نتیجه داد. جباری، رحمتی و منتظری از مخالفان اصلی استعفا بودند و در ادامه بازیکنان دیگر هم حمایت‌شان از ماندگاری منصوریان را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بعد از دو هفته دوباره استقلال به بحران وارد شده و باز هم منصوریان دست به دامن گاپیتان‌هایش شده برای چاره‌جویی. این بار در جم منصوریان جلسه‌ای کوتاه با مجتبی جباری داشته و هرچقدر هم این جلسه به تصمیم گیری منصوریان در روزهای آینده برای ادامه دادن راه کمک کند، باز هم مشخص نیست حتی منصوریان توانایی اجرایی کردن تصمیم‌اش را داشته باشد.
بسیاری از هواداران معترض استقلال از بی تفاوتی مدیران باشگاه به ستوه آمده بودند و مدعی بودند اگر همین روند ادامه پیدا کند اعتراضشان را به مجلس شورای اسلامی خواهند کشاند. حتی بیانیه ای هم در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر آنکه اگر تا آخرین ساعات روز شنبه تکلیف کادر فنی استقلال یکسره نشود مقابل مجلس تجمع خواهند کرد.

سید رضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه خطاب به هواداران اعلام کرد: جلسه فوق العاده هیات مدیره باشگاه فردا بعد از ظهر جهت رسیدگی به نتایج اخیر تیم استقلال و اتخاذ تصمیم مناسب، تشکیل و نتایج آن به آگاهی هواداران عزیز خواهد رسید.
در شرایطی که تمامی اعضای هیات مدیره استقلال پس از باخت تلفن های خود را از دسترس خارج کردند، مدیرعامل استقلال در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه برای فروکش کردن خشم هواداران خبر برگزاری جلسه فوق العاده هیات مدیره را مطرح کرد. جلسه ای که به نظر می رسد با توجه به سنگینی شکست استقلال و البته خشم هواداران این بار با مصوبه برکناری منصوریان به پایان برسد.
هیات مدیره استقلال پیش از این دیدار پارس جم را آخرین فرصت منصوریان دانسته بودند؛ اما افتخاری در گفت و گوهای خود موضوع اولتمیاتوم را رد کرده بود؛ ولی برگزاری این جلسه نشان می دهد احتمال برکناری منصوریان از سرمربی گری استقلال قوت گرفته است و شاید این بار ۳ عضو دیگر هیات مدیره سرنوشت منصوریان را مشخص کنند. علیرضا منصوریان در اولین بازی لیگ‌ برتری‌اش بعد از فرصت دوباره هیات مدیره باشگاه استقلال به او باز هم باخت. استقلال بدترین شروع تاریخ خود را تجربه میٰ‌کند و در ۶ بازی فقط ۴ امتیاز گرفته است.
۴ باخت استقلال و ۶ گل خورده آن‌ها در شرایطی است که آن‌ها فقط یک گل روی شوت سرور جپاروف زده‌اند. هواداران این تیم حتی در بازی قبلی‌شان در استادیوم آزادی، وقتی استقلالی‌ها دو گل از پدیده مشهد خوردند، علیه علیرضا منصوریان شعار دادند و خواستار جدایی او بودند اما هیات مدیره استقلال به منصوریان برای دو بازی دیگر فرصت داد.
استقلال منصوریان در بازی اول گل‌گهر سیرجان را در این شهر شکست داد اما بازی دوم او برابر صدرنشین فعلی لیگ با شکست همراه بود. شکست دو بر صفر مقابل پارس جنوبی جم ممکن است آخرین بازی او باشد. شما بنویسید که با ادامه کار او در استقلال موافق‌اید یا نظرتان این است که زمان اخراج منصوریان فرارسیده و او باید برود؟

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

 

منبع:فوتبالی

دیگر خبرها

  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد