Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@03:03:34 GMT

درگذشت هری دین استنتون و واکنش دیوید لینچ

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۵۷۶۴۴

درگذشت هری دین استنتون و واکنش دیوید لینچ

فرهنگ>سینما - هری دین استنتون بازیگر فیلم‌هایی چون «پدرخوانده 2»، «بیگانه» و «لوک خوش‌دست» در 91 سالگی به مرگ طبیعی از دنیا رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هری دین استنتون در طول شش دهه فعالیت هنری در فیلم‌های بسیاری بازی کرده بود اما بیش از همه برای بازی در فیلم «پاریس تگزاس» و «شرخر» شناخته می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او آخرین روزهای زندگی را در بیمارستانی در لس‌آنجلس گذراند و جمعه 24 شهریور در 91 سالگی چشم از جهان فروبست. مدیر برنامه‌های استنتون ضمن تایید خبر درگذشت او گفت: «هری در صنعت سرگرمی چهره محبوبی بود و این محبوبیت را با شخصیت گیرا و وسواس بسیار در انجام دادن دقیق کارها به دست آورده بود.»

او آخرین بار در فیلم «خوش شانس» (Lucky) مقابل دوربین رفت که ماه آینده اکران خواهد شد.

مرگ استنتون با واکنش بسیاری از چهره‌های سرشناس دنیای سینما روبه‌رو شده است. یکی از نخستین چهره‌هایی که به درگذشت او واکنش نشان داد، دیوید لینچ است. استنتون در بسیاری از فیلم‌های لینچ مانند «داستان استریت»، «اینلند امپایر» و «از ته دل وحشی» بازی کرده بود.

لینچ پس از شنیدن خبر درگذشت استنتون گفت: «هری بی‌مانند بود. همه دوستش داشتند. او بازیگری بزرگ و در عین حال انسان والایی بود. با او بودن فوق‌العاده بود.»

استنتون سال 1926 به دنیا آمد و در جریان نبرد اوکیناوا در سال 1945 در ارتش آمریکا خدمت کرد. او در دوران دانشجویی به بازیگری علاقه‌مند شد و گام در این راه گذاشت.

منبع: بی‌بی‌سی/ 16 سپتامبر

58241

کلید واژه‌ها : بازیگران سینمای جهان - سینمای جهان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش متفاوت اریک تن هاخ به گل پیروزی‌بخش منچستریونایتد مقابل لیورپول در مقایسه با گل های قبلی بازی / فیلم

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد پس از گل چهارم و پیروزی‌بخش اماد دیالو مقابل لیورپول که در دقایق پایانی بازی دو تیم در جام حذفی انگلستان به ثمر رسید، در مقایسه با سه گل قبلی تیمش چهره ای نسبتا آرام داشت.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • واکنش متفاوت اریک تن هاخ به گل پیروزی‌بخش منچستریونایتد مقابل لیورپول در مقایسه با گل های قبلی بازی / فیلم
  • واکنش روزبه چشمی به خط خوردن از تیم ملی
  • فیلم‌نامه نویس برنده اسکار درگذشت
  • پخش مستند «با دیوید بکام تیم ما را نجات دهید» و ۱۱ مستند دیگر
  • درگذشت فیلمنامه‌نویس برنده اسکار
  • دیوید سیدلر فیلمنامه‌نویس اسکاری «سخنرانی پادشاه» درگذشت
  • فیلمنامه‌نویس اسکاری «سخنرانی پادشاه» از دنیا رفت
  • واکنش داریوش شجاعیان به حواشی نیمکت‌ها
  • کشف پیکر بی‌جان یک فیلم‌ساز در خانه اش
  • سال ۱۴۰۲ و داغ‌هایی که بر دل فرهنگ و هنر نشست