Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده آمریکا در کنفرانس خلع سلاح تاکید کرد، واشنگتن می‌خواهد تمامی گزینه‌ها درخصوص کره شمالی بر روی میز باشد اما تا آنجا که می‌تواند از تمامی کانال‌های دیپلماتیک استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، رابرت وود، نمایند آمریکا در کنفرانس خلع سلاح طی کنفرانسی خبری در مقر سازمان ملل در ژنو گفت: آمریکا معتقد است تحریم‌های کنونی اعمال شده بر کره شمالی به اندازه کافی فرصت نداشته‌اند تا به صورت کامل اعمال شوند و باید به آنها فرصتی داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حقیقت تحریم‌ها این فرصت را نداشته‌اند تا به اندازه‌ای که ما می‌خواهیم کره شمالی را تحت فشار بگذارند و این به خاطر آن است که این تحریم‌ها به صورت کامل اجرا نشده‌اند.

این دیپلمات در ادامه گفت: کره شمالی جامعه بین‌الملل را به یک وضعیت بسیار خطرناک کشانده است. آنها تهدید بزرگی برای صلح و امنیت بین‌المللی هستند و ما امیدواریم که آنها مسیر متفاوتی را انتخاب کنند.

رابرت وود اذعان کرد: آمریکا قصد ندارد بخشی از معاهده ممنوعیت تسلیحات اتمی یا معاهده ممنوعیت اتمی باشد که قرار است در چند روز آتی در مجمع عمومی سازمان ملل امضا شود و از ناکامی این معاهده برای ارائه راه حلی درخصوص تهدید بزرگ برنامه‌های اتمی کره شمالی به شدت نگران شده است.

این دیپلمات گفت: این معاهده ممنوعیت مغایر با معاهده کنونی منع گسترش تسلیحات اتمی است که از سوی بسیاری از کشورها مورد حمایت قرار گرفته است. معاهده ممنوعیت جو امنیت جهانی را نادیده گرفته و به پیشبرد خلع تسلیحات اتمی کمکی نخواهد کرد بلکه ممکن است مانعی برای آن باشد.

رابرت وود در ادامه گفت: این معاهده جهان را به مکانی امن‌تر تبدیل نخواهد کرد و به کاهش تسلیحات اتمی منجر نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع آمریکا: ده‌ها میلیارد دلار به اسرائیل کمک کردیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمز آو ایندیا، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا (رئیس پنتاگون) امروز در سخنانی توقف ارسال تسلیحات به اشغالگران قدس را تأیید کرد.

وی این موضوع را در نشست مجلس سنای این کشور رسانه‌ای کرد.

به گزارش الجزیره، وزیر دفاع آمریکا در این نشست گفت که کشورش «تصمیم نهایی» در مورد انتقال تسلیحات را در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد حمله رژیم صهیونیستی به رفح اتخاذ نکرده است.

وی دراین ارتباط گفت: ما هنوز تصمیم نهایی خود درباره ازسرگیری ارسال تسلیحات به اسرائیل را نگرفته ایم.... نظر نهایی من این است که ما کاملاً متعهد به ادامه حمایت از اسرائیل هستیم!

«لوید آستین» اضافه کرد: تعهد ما به اسرائیل محکم و راسخ است و از ۷ اکتبر به بعد ده‌ها میلیارد دلار کمک برای اسرائیل ارسال کرده ایم.... هم اکنون ما در حال بررسی برخی محموله‌های کمک‌های امنیتی به اسرائیل در چارچوب رویدادهای جاری در رفح هستیم.

این مقام نظامی آمریکا با اتخاذ موضعی عوام فریبانه گفت: اسرائیل نباید بدون درنظر گرفتن امنیت غیرنظامیان، عملیات نظامی در رفح را آغاز کند! حفاظت از غیرنظامیان در نوار غزه یک ضرورت راهبردی است.

کد خبر 6100906

دیگر خبرها

  • بایدن: اگر اسرائیل وارد رفح شود، تسلیحات به آن ارائه نمی‌کنیم
  • وزیر دفاع آمریکا: ده‌ها میلیارد دلار به اسرائیل کمک کردیم
  • آستین: ده‌ها میلیارد دلار به اسرائیل کمک کردیم
  • سازمان منع تسلیحات شیمیایی: ادعای استفاده روسیه از تسلیحات ممنوعه در اوکراین اثبات‌شده نیست
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»