Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:53:42 GMT

مشکلات شهر خارگ از حد تحمل شهروندان فراتر رفته است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۵۸۲۱۰

مشکلات شهر خارگ از حد تحمل شهروندان فراتر رفته است

نایب رئیس شورای شهر خارگ گفت: مشکلات شهر خارگ از حد تحمل شهروندان و حتی تحمل خودِ شهر فراتر رفته است که در این راستا محقق شدن طرح جامع شهر خارگ در اولویت است.

به گزارش تسنیم از خارگ، لطف‌الله علی‌پور صبح امروز در نشست شورای شهر خارگ با تاکید بر تدوین و تصویب طرح جامع خارگ اظهار داشت: از پیگیری مجموعه مدیریت استان بوشهر در تهیه و تدوین طرح جا مع خارگ قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تسریع در تدوین طرح جامع خارگ برای برطرف شدنمشکلات این جزیره افزود: مشکلات شهر خارگ از حدود تحمل شهروندان و حتی تحمل خودِ شهر فراتر رفته است که در این راستا محقق شدن طرح جامع شهر خارگ در اولویت است.

نایب رئیس شورای اسلامی خارگ از محقق شدن طرح جامع خارگ تا پایان امسال خبر داد و گفت: از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار شهرداری و شورای اسلامی خارگ تا پایان امسال محقق شدن طرح جامع شهر خارگ است و رسیدن به توسعه پایدار نیازمند مشارکت تمام مردم است.

علی‌پور تصریح کرد : تحقق این فرآیند بی‌تردید به رشد و توسعه شهر کمک شایانی می‌کند و به‌طور قطع منافع و مصالح شهروندان تامین می‌شود.

وی با تاکید بر برنامهریزی بلند مدت برای بررسی مشکلات جزیره خارگ خاطرنشان کرد: طرح جامع شهر خارگ باید علاوه بر نگاه بلند مدت به شهر و توسعه آن، به برطرف کردنمشکلات و چگونگی جهات مناسب توسعه شهر در آینده بپردازد.

نایب رئیس شورای اسلامی خارگ با بیان اینکه طرح جامع خارگ چشم‌انداز و افق شهر را برای آینده ترسیممی‌کند تصریح کرد: ارتقای نقشه‌های ملی و منطقه‌ای شهر خارگ با استفاده مناسب از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های فیزیکی، اجتماعی، انسانی و مالی - اقتصادی شهر در این طرح دیده می‌شود.

علی‌پور با اشاره به اینکه طرح جامع خارگ یک طرح کلان و راهبردی است، تاکید کرد: این طرح از جنبه‌های مختلف اجتماعی، جمعیتی، اقتصادی، اشتغالی و ساختی و ساختمانی پیکربندی و جهات توسعه شهر خارگ را در نظر دارد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی گفت: در این مسیر باید از ظرفیت‌های مردمی و نهاد حرفه‌ای و مدنی استفاده شود و باید کار را از شورای شهر آغاز کرد یعنی از جایی که مردم و ما خودمان در آن مؤثر هستیم.

انتهای پیام/

R41363/P1357/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏

به گزارش "ورزش سه"، دو اسطوره بزرگ دنیای فوتبال، لیونل مسی و ‏کریستیانو رونالدو، بخش عمده دوران فوتبالی درخشان خود را در ‏تقابل با هم زیسته‌اند. ‏

مسی و رونالدو استاندارد مقایسه فوتبالیست‌ها را تا حدی بالا بردند ‏که در تاریخ این ورزش بی‌سابقه بود. برای نمونه توجه کنید که این ‏دو رویهم‌رفته 13 توپ طلا به دست آورده‌اند که از این تعداد 8 توپ ‏طلا سهم لئو بوده و 5 توپ طلا سهم کریس. مجموعه بزرگی از ‏افتخارات دیگر از بارها قهرمانی چمپیونزلیگ و لیگهای مختلف اروپایی ‏گرفته تا قهرمانی اروپا توسط رونالدو و قهرمانی جام جهانی توسط ‏مسی هم از دیگر افتخارات این دو اسطوره بوده است. ‏

تا این لحظه نه مسی و نه رونالدو هرگز کلمه‌ای علیه دیگری به زبان ‏نیاورده ولی زمانی که تماشاچی‌ها برای تحریک یکی از آنها نام دیگری را ‏فریاد می‌زنند می‌توان دید که این دو از این بابت چندان خوشحال ‏نمی‌شوند. ‏

جیمی کاراگر می‌گوید مسی و رونالدو نمی‌خواهند علنی این را ابراز ‏کنند ولی بین آنها خصومت وجود دارد تا جایی که قادر به تحمل ‏یکدیگر نیستند. او گفت:" آنها نمی‌خواهند به رقیب اصلی ببازند. در ‏اینکه لئو و مسی با رقابت‌شان باعث پیشرفت همدیگر شدند شکی ‏نیست ولی رقابت سرسختانه بین این دو تا زمانی که دیگر فوتبال ‏بازی نکنند ادامه دارد. این رقابت در واقع به خصومت تبدیل شده و ‏من شک ندارم آنها نمی‌توانند همدیگر را تحمل کنند. من همیشه ‏می‌گویم اگر یکی از آنها امشب هت‌تریک کند، آن دیگری فردا که وارد ‏زمین شود همه چیز را به هم می‌ریزد تا هر طور شده هت‌تریک کند ‏که عقب نیفتد. البته به نظرم این حس رقابت برای رونالدو شدیدتر ‏است چون در دنیا از هر 10 نفر که بپرسید 8 نفر مسی را نسبت به او ‏انتخاب می‌کنند و کریستیانو می‌خواهد هر طور شده ثابت کند که از ‏رقیب ازلی-ابدی‌اش چیزی کم ندارد". ‏

دیگر خبرها

  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏
  • فیلم جمله جنجال‌ساز کارشناس تلویزیون؛ زن ‌بی‌حجاب، مزاحم شد!
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت
  • بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد