Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، منصور تاجری رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان در نشست صمیمی جهادگران دانشگاهی سیستان و بلوچستان با معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور گفت: جهاددانشگاهی استان تاکنون در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی به موفقیت‌های فراوانی رسیده که یکی از این موارد کسب رتبه برتر معاونت آموزشی واحد استان در بین معاونت‌های آموزشی سایر واحدهای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجری با بیان اینکه طرح پرورش ماهی در قفس در استان بزودی آغاز خواهد شد، ادامه داد: راه اندازی و ایجاد کلنیک فوق تخصصی دندانپزشکی جهت کمک به اقشار کم درآمد استان یکی دیگر از خدمات جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان به شمار می رود.

وی از راه اندازی ایستگاه تحقیقاتی شتر، دهکده گیاهان دارویی و مرکز ناباروری در این استان خبر داد و افزود: ایجاد دفاتر بانک خون بند ناف در دو بیمارستان علی بن ابی طالب و تامین اجتماعی زاهدان نیز از عمده خدمات جهاددانشگاهی استان محسوب می شود.

رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: آموزش بیش از 7 هزار مربی نهضت سوادآموزی، آموزش هزار نیروی متخصص بومی در بحث گازرسانی، ایجاد مرکز آموزش زبان های بین‌المللی و ... نیز از دیگر خدمات جهاددانشگاهی استان است.

در این دیدار معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور با بیان اینکه امروز جهاددانشگاهی واحد سیستان و بلوچستان به جایگاه خوبی رسیده است، گفت: مباحث توسعه جهاددانشگاهی واحد استان مد نظر است.

دکتر شریفی زاده افزود: جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و توجه به زمینه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی توانسته به جایگاه خوبی برسد.

وی ادامه داد: وجود نیروی انسانی کارآمد در واحد استان در حقیقت سبب پیشرفت واحد استان در زمینه‌های مختلف از جمله آموزشی، فرهنگی، پژوهش، کارآفرینی و اشتغال شده است.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور تاکید کرد: مباحث توسعه جهاددانشگاهی واحد سیستان و بلوچستان مد نظر است و برای پیشرفت این واحد در زمینه های مختلف اهتمام و و توجه ویژه ای خواهیم داشت.

901

منصور تاجری جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف کلاهبردی ۲۸ میلیارد ریالی و دستگیری سه متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان زاهدان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی با وعده واهی درمان بیماری صعب العلاج فرزندشان در یکی از کشورهای اروپایی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یکی از متهمین که از معتمدین مالباخته بوده با همدستی دو نفر دیگر با جعل نام و عنوان و با شیوه و شگردهای ماهرانه ای اعتماد وی را در خصوص مهاجرت و درمان فرزندشان در یکی از کشورهای اروپایی جلب و در مدت زمان چهار ماهه مالباخته مبلغ 28 میلیارد ریال که حاصل فروش املاک شخصی شامل خودرو و آپارتمان و طلا و ... بوده را به امید درمان فرزندش به حساب متهمین واریز کرده است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی ضمن شناسایی متهمین که دو مرد و یک خانم هستند، با هماهنگی با مرجع قضایی تمامی حساب های آنان در کلیه بانک ها مسدود و نسبت به ممنوع الخروج شدن آنها اقدام و کل مبلغ 28 میلیارد ریال به حساب مالباخته اعاده گردید.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: متهمین ساکن یکی از استان‌های شمالی کشور بوده‌اند و اقدامات قانونی و قضایی لازم برای دستگیری آنها انجام گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دادستانی مرکز استان سیستان‌ و بلوچستان علیه شهردار کنارک و زاهدان اعلام جرم کرد
  • شرکت ۱۴۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی اردبیل
  • سیستان و بلوچستان بر سکوی سوم رقابت کوراش قهرمانی کشور قرار گرفت
  • کشف کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی در زاهدان
  • ۱۶ هزار و ۲۷۸ عمل جراحی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان مرکزی انجام شد
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • رقابت ۱۲۰۵ نفر در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در خراسان‌شمالی
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان