Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل>آسیا - ایسنا نوشت: نماینده آمریکا در کنفرانس خلع سلاح تاکید کرد، واشنگتن می‌خواهد تمامی گزینه‌ها درخصوص کره شمالی بر روی میز باشد اما تا آنجا که می‌تواند از تمامی کانال‌های دیپلماتیک استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، رابرت وود، نمایند آمریکا در کنفرانس خلع سلاح طی کنفرانسی خبری در مقر سازمان ملل در ژنو گفت: آمریکا معتقد است تحریم‌های کنونی اعمال شده بر کره شمالی به اندازه کافی فرصت نداشته‌اند تا به صورت کامل اعمال شوند و باید به آنها فرصتی داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حقیقت تحریم‌ها این فرصت را نداشته‌اند تا به اندازه‌ای که ما می‌خواهیم کره شمالی را تحت فشار بگذارند و این به خاطر آن است که این تحریم‌ها به صورت کامل اجرا نشده‌اند.

این دیپلمات در ادامه گفت: کره شمالی جامعه بین‌الملل را به یک وضعیت بسیار خطرناک کشانده است. آنها تهدید بزرگی برای صلح و امنیت بین‌المللی هستند و ما امیدواریم که آنها مسیر متفاوتی را انتخاب کنند.

رابرت وود اذعان کرد: آمریکا قصد ندارد بخشی از معاهده ممنوعیت تسلیحات اتمی یا معاهده ممنوعیت اتمی باشد که قرار است در چند روز آتی در مجمع عمومی سازمان ملل امضا شود و از ناکامی این معاهده برای ارائه راه حلی درخصوص تهدید بزرگ برنامه‌های اتمی کره شمالی به شدت نگران شده است.

این دیپلمات گفت: این معاهده ممنوعیت مغایر با معاهده کنونی منع گسترش تسلیحات اتمی است که از سوی بسیاری از کشورها مورد حمایت قرار گرفته است. معاهده ممنوعیت جو امنیت جهانی را نادیده گرفته و به پیشبرد خلع تسلیحات اتمی کمکی نخواهد کرد بلکه ممکن است مانعی برای آن باشد.

رابرت وود در ادامه گفت: این معاهده جهان را به مکانی امن‌تر تبدیل نخواهد کرد و به کاهش تسلیحات اتمی منجر نخواهد شد.

52310

کلید واژه‌ها : کره شمالی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد

روسیه پیش‌نویس قطعنامه تحت حمایت آمریکا و ژاپن که خواستار عدم توسعه تسلیحات هسته‌ای جهت استقرار در فضا می‌شد را وتو کرد.

به گزارش ایسنا، سیزده عضو شورای امنیت به این پیش‌نویس رای مثبت داده و چین تنها کشوری بود که به آن رای ممتنع داده بود.

پیش از به رای گذاشته شدن این پیش‌نویس، چین و روسیه خواستار اعمال اصلاحاتی در آن شده بودند که خواستار ممنوعیت قرارگیری هرگونه سلاحی در فضا می‌شد.

این اصلاحیه با هفت رای موافق، هفت رای مخالف و یک رای ممتنع نتوانست به تصویب برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کنترل تسلیحات هسته‌ای آمریکا از دست ترامپ خارج می‌شود پشت پرده وتوی روسیه / آمریکا: ببینید، روسیه حامی دیکتاتوری است!

دیگر خبرها

  • روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • گروسی: به زودی به ایران سفر می‌کنم
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • لاوروف: غرب در آستانه یک درگیری هسته‌ای است
  • اعلام شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • لاوروف شرط بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای را گفت
  • شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است