Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:36:43 GMT

فستیوال مینی بسکتبال نونهالان قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۵۸۳۵۵

فستیوال مینی بسکتبال نونهالان قم برگزار شد

قم - فستیوال مینی بسکتبال نونهالان قم با حضور پرشور مدارس بسکتبال قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره مینی بسکتبال استان قم ویژه بسکتبالیست‌های نونهال پسر فعال در مدارس بسکتبال و باشگاه‌های فعال در این رشته در قم برگزار شد و شرکت کنندگان به نمایش توانمندی‌های خود پرداختند.

در این فستیوال دیدنی که جمعه شب در سالن شهید رضاییان قم به پایان رسید تیم‌های حاضر طی یک برنامه یک روزه با هم به رقابت پرداختند به طوری که نتیجه این مسابقات فاقد اهمیت بود و هیئت بسکتبال استان قم به منظور ایجاد شور و هیجان بین بسکتبالیست‌های نونهال این مسابقات را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از رقابت ۲ به ۲ تیم‌های مختلف بسکتبال قم در رده‌های پایه و آموزشی، بازیکنان تیم‌های حاضر به صورت گزینش شده به انجام حرکات فردی و تکنیک‌های جذاب بسکتبال پرداختند و حاضران در سالن شهید رضاییان را به تحسین وا داشتند.

حرکات انفرادی یک بسکتبالیست با چشم بسته ابتدا با یک توپ و سپس با ۲ توپ و نیز تکنیک‌های چند بسکتبالیست خردسال سبب شد تمامی حاضران در سالن شهید رضاییان اعم از بازیکنان، مربیان، مسئولان و خانواده‌ها به تشویق این بازیکنان مستعد بپردازند.

در مراسم پایانی این جشنواره یک روزه، تمامی بازیکنان حاضر در جشنواره از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات مورد تقدیر قرار گرفته و مدال و تندیس ویژه فستیوال را دریافت کردند و مربیان این باشگاه‌ها نیز به طور جداگانه تجلیل شدند.

گرفتن عکس یادگاری تیم‌ها با مربیان و سپس خانواده‌ها صحنه‌های زیبایی در پایان این جشنواره در خانه بسکتبال قم رقم زد و هیئت بسکتبال استان قم نیز از نظر شیوه برگزاری، نظم و سازمان دهی این جشنواره که جمعیت زیادی را به سالن رضاییان کشاند نمره قبولی گرفت.

مرتضی سخایی رئیس هیئت بسکتبال استان قم در حاشیه این جشنواره در گفتگو با مهر اظهار داشت: هیئت بسکتبال استان قم نگاه ویژه‌ای به بازیکنان نونهال و نوجوان دارد و در حقیقت، نونهالانی که امروز وارد بسکتبال شده‌اند آینده این رشته در قم را خواهند ساخت.

وی افزود: برگزاری لیگ‌های استانی مینی بسکتبال و بسکتبال نوجوانان و نونهالان نشان دهنده عزم جدی برای توسعه بسکتبال قم در حوزه پایه است و جشنواره مینی بسکتبال نیز با همیاری عوامل هیئت بسکتبال قم و همه باشگاه‌ها برگزار شد و از این بابت از همه، قدردانی می‌کنیم.

تصاویر مهر از این فستیوال را می‌بینید:

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال

فردا جمعه مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، نادر کاشانی بازیکن اسبق تیم ملی بسکتبال  ایران روز سه شنبه دارفانی را وداع گفت و چهارشنبه مراسم تشییع او با حضور شماری از پیشکسوتان و رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.
همچنین مراسم ترحیم این پیشکسوت جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا 11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر تهران برگزار خواهد شد.

مرحوم نادر کاشانی از بازیکنان بزرگ ایران بود.
وی در بازی های آسیایی ۱۹۶۶، ۱۹۷۰, ۱۹۷۴ و جام ملت های آسیا ۱۹۷۳ مانیل عضو 
موثر تیم ملی بسکتبال ایران بود که ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ چشم از جهان هستی فروبست.
کاشانی متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۲۳ در محله فرهنگ تهران بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود