Web Analytics Made Easy - Statcounter


ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان در تازه ترین اجرای خود مهمان مردم کرج است.

به گزارش بی‌باک به نقل از روابط عمو می و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، ارکستر ملی ایران در ادامه تورهای‌های خارج از پایتخت در شهر کرج به اجرای برنامه می پردازد. این ارکستر پیش از این در شهرهای خرم آباد، زنجان، ساری و اصفهان به اجرای برنامه پرداخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواننده این اجرا محمد اصفهانی است و نوازندگان ارکستر ملی ایران در این برنامه، ساخته‌هایی از کامبیز روشن روان، محمدرضا عقیلی، حسین دهلوی و فریدون شهبازیان را اجرا می‌کنند.

«آوورتور(آوار)»، «اوج آسمان»، «تنها ماندم»، «سرود گل»، «روزی تو خواهی آمد»، «بوی باران»، «گریز ۲»، «توی ای پری کجایی؟»، «مهر و ماه»، «سبکبال» و «افسانه» قطعاتی هستند که به رهبری فریدون شهبازیان در این برنامه اجرا می‌شوند.

این ارکستر، دوشنبه ۲۷ شهریور و در سالن همایش‌های اصلاح بذر کرج از ساعت ۲۰ روی صحنه می‌رود.

تور جدید ارکسترهای ملی ایران و سمفونیک تهران در شهر کرج برگزار می شود و مردم استان البرز میزبان نوازندگان ۲ ارکستر هستند. اجرای ارکستر سمفونیک تهران نیز در روز ۲۴ شهریور برگزار شد.

این برنامه با همکاری بنیاد رودکی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی استان البرز برگزار می‌شود.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب،  حجت‌ الاسلام و المسلمین علی فرج الله در دیدار با نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه تقریب اظهار داشت: ما در جلسه ای که در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان برگزار شد به شخصیت شهید ماموستا شیخ الاسلام در آن جلسه اشاره کردیم و اگر موافقت شود همایشی با عنوان شهدا و تقریب در همین راستا و با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه و تقریب برگزار می شود.

وی گفت: در همایش شهدا و تقریب هم ایرانی و هم غیر ایرانی و هم اهل سنت و هم اهل تشیع در آن همایش باید حضور و مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرج الله تصریح کرد: شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام و شهید محمد عبدالرحمان ریگی و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید دکتر محمد رمضان البیوتی و شهید باقر حکیم و شهید عارف حسینی در پاکستان چه ایرانی و چه غیر ایرانی و چه اهل سنت و چه اهل تشیع همه اين‌ها افتخارات ما هستند چرا که اینها عمرشان را برای تقریب گذاشتند و در این راه هم به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی؛ خبری از دستگیری نیست!
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • ادعای جنجالی: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • داستان خواننده عاشقی که سال ها صدایش به اسم فریدون فروغی پخش می شد (فیلم)
  • ببینید | ویدیویی پربازدید از خوانندگی رضا رشیدپور در یک جمع خصوصی
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک