Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل تاریخی گفت: آقایان پنج سال پیش گفتند دیگر مدارس کپری نداریم، چرا هنوز این مدارس وجود دارد؛ پول‌های کمک به ساخت مدارس کجا می‌رود؟

به گزارش گروه رسانه های بی‌باک، خسرو معتضد در گفت‌وگو بافارسدر آستانه بازگشایی مدارس اظهار کرد: میلیاردها تومان کمکی که بابت ساخت مدارس توسط خیران مدرسه‌ساز می‌شود، کمک‌ها کجا می‌رود و چرا هنوز ما مدرسه کپری داریم؟

وی با انتقاد از وجود مدارس کپری در کشور تصریح کرد: چرا در یک کپر در سیستان و بلوچستان پرچم ایران را هم بالای کپر می‌زنند و تا کی باید شاهد وجود مدارس کپری در کشور باشیم؟

این کارشناس مسائل تاریخی با بیان اینکه آقایان پنج سال پیش گفتند ما دیگر مدارس کپری نداریم، اضافه کرد: شرم‌آور است که فرزندان ایران امروز در آغول که محل نگهداری دام است، در مناطق محروم درس می‌خوانند و در کنار بز و گوسفند درس یاد می‌گیرند!

معتضد با اشاره به اینکه این مناظر بسیار زشت و شرم‌آور است، تصریح کرد: پول‌های کمک به ساخت مدرسه کجا می‌رود؛ چه اتفاقی برای این پول‌ها می‌افتد که با این‌ وجود مدارس کپری هنوز پابرجاست؟

وی با ابراز تأسف از اینکه ما در ایران که کلاهبردار زن نداشتیم، افزود: متأسفانه اخبار ناگواری خوانده‌ام که این فقره هم پیدا شده است؛ بابت اخلاق جامعه نگرانیم؛ چرا اخلاق این‌قدر پست می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتضد با ورق زدن دوران صفوی در تاریخ کشور اضافه کرد: زمان صفویه این نوع ساخت و سازها نذر بود؛ مردم نذر می‌کردند و این اقدامات را انجام می‌دادند و در زمان صفویه، ساخت گرمابه و نظامیه یعنی دانشگاه نذر بود.

وی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا در آن زمان این‌قدر حمام به اندازه ایران ساخته نشده بود، از کمبود آب برخی مناطق هم گلایه و تصریح کرد: کمبود آب آشامیدنی داریم و باید برای آن فکری شود.

این کارشناس تاریخی با نگاه کنایه‌ای به قیمت برخی غذاها و با گلایه از گرانی اظهار کرد: باید فکری برای گرانی شود.

رسانه‌ها


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بیست‌ویکمین دوره مسابقات پتانک کارگران کشور با شرکت ۹۲ تیم از سراسر کشور به یاد سردار شهید یوسف رضا ابوالفتحی برگزار شد.   تیم بانوان کارگر یزد با نام مشعل و تیم آقایان کارگر با نام فاتحان جک به عنوان نمایندگان استان یزد در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند؛ مژگان مساح، فاطمه زنده نور و زهرا شادیان در بخش بانوان و محمد شادیان، علی اصغر زارع و مهدی دهقان در بخش آقایان به مصاف رقبا رفتند.   پس از برگزاری رقابت‌های جذاب و نفس گیر میان ۴۶ تیم، بانوان استان در بخش سه نفره (تریپل) با یک نمایش خوب موفق شدند مقام سوم این دوره را کسب کنند؛ همچنین در بخش دونفره (دبل) در رتبه چهارم قرار گرفتند.   در بخش آقایان که ۴۶ تیم حضور داشتند نماینده استان از یک گروه سخت موفق به صعود شد ولی در مرحله حذفی با توجه به زمان بندی با یک امتیاز کمتر بازی را واگذار کرد و از صعود به دور بعد باز ماند.   لازم به ذکر است استان یزد در این رقابت‌ها در بخش‌های بانوان و آقایان فقط یک نماینده داشت و این در حالی بود که از سایر استان‌ها بیش از ۲ تیم حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • معرفی چند عطر خاص برای آقایان و خانم ها