Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:42:05 GMT

بازگشت موثر فرزاد حاتمی به ترکیب تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۵۸۸۳۷

بازگشت موثر فرزاد حاتمی به ترکیب تراکتور

مهاجم باتجربه تراکتورسازی در بازگشت به ترکیب اصلی این تیم موفق شد گل همراه با امتیاز را به ارمغان بیاورد.

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین باری که فرزاد حاتمی در ترکیب اصلی تراکتورسازی به میدان رفت، مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر بود. حاتمی به واسطه درگیری قبل از این مسابقه با امیرحسین صادقی، بعد از بازی یکماه از همراهی تیمش محروم شد و به همین خاطر مقابل نفت تهران و سایپا جایی در فهرست 18 نفره تراکتورسازی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگرچه محرومیت حاتمی برای بازی با پدیده در جام حذفی بخشیده شد، اما با توجه به اینکه محمدرضا آزادی مهاجم جوان تراکتورسازی در دو مسابقه قبلی خوش درخشیده بود، یحیی ترجیح داد در اولین بازی حذفی حاتمی را روی نیمکت بنشاند و در نیمه دوم از او استفاده کند.


دیروز در مصاف با سیاه جامگان اما حاتمی بار دیگر در ترکیب اصلی تراکتورسازی قرار گرفت و حضور موثری داشت. او در دقایق پایانی موفق شد گل تساوی تراکتور را به زیبایی وارد دروازه سیاه جامگان کند و عامل امتیازگیری تیمش در مصاف خانگی هفته ششم شود.

فرزاد حاتمی تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس مدت‌هاست با کمبود مهاجم مواجه است و این تیم در نیم فصل دوم تنها عیسی آل کثیر را به عنوان مهاجم تخصصی داشته‌اند‌.

امید عالیشاه در این شرایط با فرمی آماده به عنوان مهاجم سایه ایفای نقش می‌کرد اما حالا با محرومیت بار دیگر از ترکیب پرسپولیس دور شده است.

در این شرایط اگر اوسمار بخواهد با تاکتیک بازی‌های قبلی کار کند و یک هافبک اضافه نکند، باید روی وحید امیری، کاپیتان تیمش حساب باز کند.

امیری پس از بازگشت از مصدومیت سخت همسترینگ همچنان در تلاش برای رسیده به شرایط آرمانی در ترکیب پرسپولیس است و تمرین امروز سرخ‌ها می‌تواند نقش مهمی در تصمیم اوسمار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال