Web Analytics Made Easy - Statcounter

تست گریم بازیگران فیلم سینمایی "آهوی پیشونی سفید ۲"، به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید جواد هاشمی پس از گذشت حدود ۲ ماه از پیش تولید فیلم به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی"آهوی پیشونی سفید ۲"، این فیلم که هم اکنون آخرین روزهای پیش تولید خود را پشت سر می‌گذارد، مراحل تست گریم بازیگرانی همچون لیلا اوتادی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، سیدجواد هاشمی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را نیز به پایان رسانده است.
گروه تولید آهوی پیشونی سفید ۲ هم اکنون درحال بازبینی مکان‌های فیلمبرداری این فیلم در جنگل‌های ساری به سر می‌برند تا تولید دومین ساخته بلند سید جواد هاشمی چند روز دیگر آغاز شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: "اختاپوس" از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهو‌ها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها "بل بله" را به خدمت گرفته، اما آهو‌ها با نقشه‌ای "پیشونی‌سفید" از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر "آهو پیشونی‌ سفید" برگشته تا آهو را از "سالار" یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و "پیشونی‌ سفید" به علت رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد اما..
عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سیدجواد هاشمی، مدیر تولید: ایرج طایفه، جانشین تهیه و دستیار اول کارگردان: عباس دلدار، مدیر برنامه‌ریزی: یوسف طاهریان، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: علی شایانفر، آهنگساز: بهنام صبوحی، مدیرفیلمبرداری: فرشاد خالقی، مجریان طرح: بهارک رمضانی، مرتضی وطن خواه، طراح لباس: سحر گوران، بازیگران: ترلان پروانه، امیررضا احمدی، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبدالهی، سید جواد هاشمی، ارسلان قاسمی، ابراهیم شفیعی، داریوش پیرو، امیر سهیلی، فرزانه زهره‌وند، یوسف طاهریان، رکسانا وطنخواه و ...

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود

نمایش «آلاء» در ادامه اجرا‌های بین‌المللی خود از سوی مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری، در هفته دوم اردیبهشت ماه در جشنواره مونودرام کارتاژ تونس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه با حمایت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدای خود در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از: مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌برد.

در خلاصه نمایش آمده است:چیزی تا سحر نمانده، لحظه‌ی وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است. من به طلوع خورشید وصالمان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودیمان می‌شود.

دیگر خبرها

  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی + ویدئو
  • ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد