Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «رئيس‌کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي» گفت:برخي تفاوتها و رويکردها ارائه رقم پول‌هاي بلوکه شده را تحت تاثير خود قرار‌داده است.
به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، «رئيس‌کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي» گفت:برخي تفاوتها و رويکردها ارائه رقم پول‌هاي بلوکه شده را تحت تاثير خود قرار‌داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا پورابراهيمي در گفت‌و‌گو با ميزان با‌اشاره به سرنوشت پولهاي بلوکه شده ايران و ارائه آمار دقيقي از مجموع اين پولها ، گفت: گزارش‌هايي از آمار پولهاي بلوکه شده دو سال گذشته مطرح شده بود و به عنوان مثال به تفکيک کشورها اين آمارها وجود داشت.
وي افزود: عددهاي اين آمار بيانگر اين بود که مثلا ايران در کشوري 20 ميليارد دلار و در کشور ديگري 10 ميليارد دلار پول بلوکه شده دارد که البته اين ارقام مربوط به انتهاي دولت آقاي احمدي‌نژاد و ابتداي دولت آقاي روحاني بود.
«رئيس‌کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي» تاکيد کرد: درحال حاضر ما اطلاعاتي از وصول و يا تهاتر اين پولها در مدت زمان سپري شده در دولت آقاي روحاني نداريم.
پور ابراهيمي تصريح کرد: البته دولت زماني که قصد داشت به مبحث برجام ورود کند همواره عدد پولهاي بلوکه شده را بالا مي‌برد ولي زماني که مذاکرات وموضوع برجام به پايان رسيد اين عدد را خيلي پايين اعلام مي‌کرد و گفت چه کسي گفته عدد پولهاي بلوکه شده بالاست. تا اينکه کار به جايي رسيد که عنوان شد ما بدهکار هم هستيم و حتي بايد يک پول هم به حساب برخي از کشورها واريز کنيم که اين جاي تعجب داشت بنابراين اين تفاوتها و رويکردها نهايتا آخرين وضعيت را نامعلوم گذاشت.
اين نماينده مجلس اظهار داشت: حتما ما مي‌توانيم گزارشات اين موضوع را از دولت اخذ کنيم چرا که ما به هيچ وجه اطلاعاتي از وصول يا تهاتر پولهاي بلوکه شده ايران طي 4 سال گذشته نداريم.
کيهان
202

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میان دولت و مجلس تنش وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تعامل میان دولت و مجلس اظهار کرد: گاهی وقت‌ها اختلاف نظر کارشناسی میان دولت و مجلس وجود دارد که طبیعی است و با اقدامات و کارهایی که دولت طی این ۳ سال انجام داده، ان‌شاء الله مشکلی پیش نخواهد آمد؛ لذا تنشی میان دولت و مجلس وجود ندارد.

وی با اشاره به برخی اختلاف نظرها میان دولت و مجلس بر سر بودجه ۱۴۰۳ گفت: اختلاف نظرهایی وجود داشت اما در نهایت هر چه توسط مجلس تصویب شود و شورای نگهبان هم آن را تایید کند، دولت عملی خواهد کرد و کسی قطعاً کوتاهی نمی‌کند.

در حال تکمیل...

کد خبر 6094073

دیگر خبرها

  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • اختلاف‌ نظر مجلس و دولت؛ دلار چند؟
  • میان دولت و مجلس تنش وجود ندارد
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • پاسخ خبرگزاری مجلس به گزارش‌ها درباره مرکز پژوهش‌ها
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟