Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان هیرمند بیان داشت: تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمن فرهنگ سازی و ایجاد حوزه های علمیه در نقاط مختلف کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای هیرمند؛مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران حضرت ام المومنین خدیجه کبری (س) امروز با حضور امام جمعه شهرستان هیرمند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در این مراسم گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان بیش‌ از پیش نیاز مبرم به خواهران مبلغ داریم که با توجه به آن اهمیت نقش حوزه علمیه خواهران کمتر ازحوزه علمیه برادران نیست.

وی افزود: بهترین راه برای مبارزه با ترویج اباحه‌گری دنیای استکبار توسعه مراکز دینی است تا صاحبان سخن و کلام و افراد توانمند بتوانند وارد شوند و به تبلیغ دین بپردازند.

امام جمعه شهرستان هیرمند بیان داشت: تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمن فرهنگ سازی و ایجاد حوزه های علمیه در نقاط مختلفکشور می باشد.

وی اظهار داشت: امروزه حوزه های علمیه می توانند در امر پیشرفت فرهنگی بسیار مفید و موثر باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۵۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرهنگ محمد رضا خارکوهی  فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در جلسه با طوایف دهمرده و میر شهرستان هیرمند گفت: فرهنگ سازی، افزایش سطح آگاهی جامعه و سوق دادن افراد و اختلافات شخصی به سمت قانون از راهکار‌های پیشگیری از درگیری‌های قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای است و برای رفع این نقیصه استفاده از ظرفیت نهاد‌ها، ریش سفیدان و معتمدان و متنفذان باعث جلوگیری از اتفاقات ناگوار مانند نزاع و درگیری‌های دسته جمعی و طایفه‌ای می‌ شود.
فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند افزود: با عنایت به اینکه درگیری و اختلاف بین اقوام نه تنها مشکل را حل نخواهد کرد بلکه سبب متشنج شدن اوضاع امنیتی جامعه و فرار سرمایه‌ها و عقب ماندگی‌های مختلف می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد