Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز پایش ستاد حقوق بشر به نقل از واشنگتن بلِید در 21 شهریور، ویتیت مونتابورن، کارشناس مستقل هویت و گرایشات جنسی سازمان ملل که کمتر از یکسال از انتصابش توسط شورای حقوق بشر می‌گذشت، از سمت خود استعفا کرد.

وی که علت استعفای خود را بیماری و مسائل خانوادگی عنوان کرده، در پاییز سال 2016 پس از تایید شورای حقوق بشر، توسط رئیس شورا به این سمت منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای حقوق بشر در اجلاس 32 خود در ژوئن 2016 با تصویب یک قطعنامه جنجالی، تصمیم به ایجاد مکانیزم نظارتی درخصوص وضعیت همجنس‌بازان و افراد دارای اختلال جنسی کرد.

لازم به ذکر است که از زمان انتصاب وی به این سمت، مخالف های زیادی علیه وی صورت گرفته بود. به عنوان مثال برخی کشورها آفریقایی عضو کمیته حقوق اجتماعی اقتصادی مجمع عمومی در نوامبر 2016 ، پیش‌نویس قطعنامه ای را به رای گذاشتند تا فعالیت کارشناس مستقل را تعلیق کنند که این قطعنامه رای کافی جهت تصویب را کسب نکرد.

706

کارشناس گرایشات جنسی شورای حقوق بشر مرکز پایش ستاد حقوق بشر واشنگتن بلِید کارشناس مستقل هویت و گرایشات جنسی سازمان ملل ویتیت مونتابورن

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش