Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@01:44:21 GMT

۶ مرکز غیر مجاز بهداشتی و درمانی در آبیک پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۶۰۸۰۰

۶ مرکز غیر مجاز بهداشتی و درمانی در آبیک پلمپ شد

کارشناس نظارت بر درمان شهرستان آبیک از پلمپ ۶ مرکز غیر مجاز بهداشتی و درمانی در شهرستان آبیک خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛زهرا جهانشاهلو، کارشناس نظارت بر درمان شهرستان آبیک در گفت وگو با نگاه آبیک با اشاره به فعالیت مراکز درمانی و بهداشتی غیر مجاز اظهار کرد: ۴۱ گزارش از سال ۹۰ تا سال۹۶ به دادگستری ارسال شده که شامل ۹ مرکز دندانسازی غیر مجاز، ۳ مرکز حجامت غیر مجاز و یک مرکز ماساژ غیر مجاز در شهرستان آبیک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۰ مورد دادنامه از طرف دادگستری برای شبکه بهداشت ودرمان ارسال شده که برای این مراکز ۳ مورد منع تعقیب و مابقی مشمول جریمه نقدی شدند.

کارشناس نظارت بر درمان شهرستان آبیک تصریح کرد: در بازدیدهای که از این مراکز انجام شده وضعیت بهداشتی بسیار نامناسب و غیر بهداشتی بود و تمامی این مراکز در خانه فعالیت می‌کردند.

جهانشاهلو بیان کرد: طبق پرونده‌های موجود و با همکاری دادگستری و دادستانی شهرستان آبیک لیست تمامی مراکز غیر مجاز بهداشتی و درمانی دوباره تهیه و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: با دستور دادستان مقرر شد تمامی این ۹ واحد دندانسازی ، ۲ واحد مرکز حجامت و یک مرکز ماساژ غیر مجاز پلمپ شوند تا به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود.

کارشناس نظارت بر درمان شهرستان آبیک عنوان کرد: از ۹ مراکز دندانسازی غیر مجاز، ۵ مرکز پلمپ شد و ۴واحد دیگر قبل از پلمپ فعالیت خود را متوقف و مکان فعالیت خود را تعطیل کرده بودند.

وی با بیان اینکه مرکز غیر مجاز ماساژ فعالیت خود را تعطیل کرده است، افزود: همچنین یک واحد حجامت غیر مجاز نیز در این راستا پلمپ شد و یک واحد حجامت دیگر نیز توسط دادستانی توقیف اموال شد.

جهانشاهلو در پایان خاطرنشان کرد: تمامی مراکز غیر مجاز می‌توانند بیماری‌های ویروسی و دیگر بیماری‌های خطرناک را به مراجعه کنندگان انتقال دهند از مردم خواهشمندیم برای درمان به این مراکز مراجعه نکنند و در صورت تخلف مراکز درمانی به شبکه بهداشت ودرمان گزارش دهند.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اسماعیل اللهیاری گفت: در بازرسی‌های انجام گرفته توسط کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان مرند از این انبار بیش از ۳۰ نوع سموم کشاورزی غیرمجاز کشف و ضبط شد.
وی با تاکید بر لزوم تهیه سموم کشاورزی از فروشگاه‌های معتبر ادامه داد: در شهرستان مرند ۳۳ فروشگاه مجاز عرضه سموم کشاورزی فعال است که از این میان ۱۰ فروشگاه نیز دارای مجوز داروخانه گیاهپزشکی است.

 

دیگر خبرها

  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر