Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان، جمعه، 24 شهریورماه در دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی برگزار شد.

این جلسه با حضور 68 نفر از 82 مدیر مؤسسه دارای مجوز از ارشاد و تبلیغات اسلامی و همچنین حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور و حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منصور احمدی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و محمد لروند، مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی لرستان از دیگر حاضران این جلسه بودند که با قرائت آیاتی از قرآن توسط عزت‌الله گوشه‌ای، قاری برجسته استان آغاز شد.

در ادامه مسئولان قرآنی استان به تبیین موضوع انتخابات در بحث اتحادیه مدغم پرداختند و سپس هیئت رئیسه مجمع به اتفاق آراء ماشاءالله شاهرخی، رئیس هیئت مدیره، محسن پیرزادی به عنوان منشی و فاطمه زهرا کاظمی‌مقدم و عصمت بهراموند به عنوان ناظر انتخاب شد.
سپس اساسنامه استانی با 59 ماده و 56 تبصره تصویب شد و در ادامه نیز هر کدام از کاندیدهای هیئت مدیره به مدت چهار دقیقه به ارائه برنامه‌هایشان پرداخت و سپس رأی‌گیری هیئت مدیره و بازرسی انجام شد.

براساس ارای مأخوذه حجت‌‌الاسلام مهدی امیدیان، مهتاب سیاه‌تیری، فاطمه چراغی، مجتبی پادروند، حسین‌علی قائد رحمت به عنوان اعضای اصلی و فریبا کشوری، محمدرضا جهان‌نژادی و خدیجه بهاروند به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
همچنین اعضای اصلی هیئت بازرسی شامل هادی بوالحسنی باغجمالی، فاطمه حسن‌وند و اکرم یاراحمدی است و مژده سپهوند به عنوان عضو علی البدل است.
گفتنی است؛ در پایان این جلسه نیز نمایندگان اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی کشور به سخنرانی پیرامون تبیین اهداف و فعالیت‌های اتحادیه مدغم در سطح استان‌ها پرداختند. این برنامه نیز با پوشش خوب رسانه‌ای همراه بود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات جهت انتخاب دو نماینده در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز یک‌شنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.


استاندار لرستان افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.


وی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.


شفقت افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.


دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد