Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت خودروسازی فولکس واگن و شریک چینی اش یعنی اف‌ای دبلیو فولکس واگن و اس‌ای آی سی فولکس واگن ۴.۸۶ میلیون دستگاه از خودروهای تولیدی شان را به دلیل وجود مشکلات احتمالی در کیسه‌های هوای تولیدی شرکت تاکاتا فرا می‌خوانند. به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری دانشجو، شرکت خودروسازی فولکس واگن و شریک چینی اش یعنی اف‌ای‌دبلیو فولکس واگن و اس‌ای‌آی سی فولکس واگن ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۶ میلیون دستگاه از خودروهای تولیدی شان را به دلیل وجود مشکلات احتمالی در کیسه‌های هوای تولیدی شرکت تاکاتا فرا می‌خوانند. این فراخوان یک ضربه مهم به اعتبار شرکت فولکس واگن در بزرگترین بازار خودروی جهان محسوب می‌شود.
این فراخوان پس از آن اعلام می‌شود که نهادهای نظارتی چینی در اوایل امسال از این شرکت آلمانی و همچنین شرکت‌های جنرال موتور و مرسدس بنز خواستند تا خودروهای استفاده کننده از کیسه‌های هوای شرکت تاکاتا را برای رفع عیب، فرا بخوانند.
برآوردهای رسمی دولت چین نشان می‌دهد که بیش از ۲۰ میلیون خودرو در چین فروخته شده که در آن‌ها از کیسه‌های هوای شرکت تاکاتا استفاده شده است. این کیسه‌های هوای معیوب تاکنون با دست کم ۱۶ مورد مرگ و ۱۸۰ مورد جرح در سراسر جهان مرتبط بوده اند. این کیسه‌های هوا در اثر فشار بیش از حد می‌ترکند.
وجود این عیب در کیسه‌های هوای تولیدی شرکت تاکاتا منجر به بزرگترین فراخوان رفع عیب در تاریخ صنعت خودروسازی شده و این شرکت ژاپنی را به ورشکستگی کشانده است.
فولکس واگن در بیانیه‌ای اعلام کرد، بعد از مذاکرات صورت گرفته، مقامات چینی به این نتیجه رسیده اند که نقص‌های موجود در مارد معدود ممکن است ریسک‌های احتمالی برای ایمنی سرنشینان خودرو‌ها به دنبال داشته باشد... بر اساس توصیه مقامات چینی، گروه فولکس واگن تصمیم به اعلام این فراخوان گرفته است.»
شرکت فولکس واگن گفته، تاکنون هیچ گزارشی در ارتباط با نقص مذکور در کیسه‌های هوای خودروهایش در هیچ نقطه‌ای از جهان دریافت نکرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان

مـدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه اقتصادی سمنان در سفر رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمد حسینی‌نژاد با بیان اینکه نیروگاه خورشیدی 6.1 مگاواتی منطقه ویژه اقتصادی سمنان با حضور برخط رئیس جمهور، وزیر نیرو و جمعی از معاونین و مسئولین کشور افتتاح شده، بیان کرد: این نیروگاه در زمینی به مساحت 20 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی و با سرمایه گذاری 160 میلیارد تومانی دایر شده است.

وی اضافه کرد: این نیروگاه قابلیت توسعه تا مقدار 18 مگاواتی را داراست.

مـدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این نیروگاه برای 34 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده و برق تولیدی آن از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان خریداری می‌شود.

حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: ظرفیت و تولید این نیروگاه یک میلیون و 200 کیلووات ساعت در ماه بوده و توان هر پنل خورشیدی 665 وات است و به طور سالیانه حدود 14 میلیون و 400 کیلووات ساعت برق تولیدی به شبکه توزیع تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه این نیروگاه خورشیدی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا شده است و برق تولیدی آن به شبکه فشار متوسط استان به صورت مستقیم متصل شده است افزود: استان سمنان به دلیل بهره‌مندی از میانگین تابش آفتاب بالای 300 روز در سال و وجود بادهای فصلی زمینه خوبی را برای سرمایه‌گذاری در ایجاد و راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی و بادی را دارد.

گفتنی است در  مجموع امروز با حضور ریاست جمهوری ، وزیر نیرو و هیئت دولت در استان سمنان مقدار 6 هزار و 240 کیلووات ساعت انرژی خورشیدی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • فولکس واگن های ارزان می آید؟
  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد