Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد>گزارش آگهی - امکان مشاهده پخش زنده و آرشیو سی شبکه تلویزیون ایران بصورت آنلاین در وب سایت و اپلیکیشن تلوبیون طرفداران بسیاری پیدا کرده است.



امروز سرعت پیشرفت تکنولوژی تا حدی بالاست که در بسیاری از موارد از امکانات جدیدی که فراهم شده خبر نداریم ! اما البته همیشه هستند جوانان کنجکاو و باهوش که از آخرین فناوری های روز دنیا بهترین استفاده را میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از جدید ترین فناوری هایی که در تمام دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده است ، وب سایت ها و اپلیکیشن های تلویزیون آنلاین است . حالا بسیاری از مردم ترجیح میدهند که برنامه ها و فیلم های مورد نظرشان و یا حتی مسابقات ورزشی را بصورت زنده از طریق موبایل یا لپ تاپ خود مشاهده کنند.

در ایران «تلوبیون» يكي از پرطرفدار ترین وب سایت و اپلیکیشن هاي تلویزیون آنلاین است که بطور جالب توجهی این روزها محبوب شده است ، بطوری که این وب سایت امروز جزو 20 سایت پربازدید اول ایران است و اپلیکیشن موبایل تلوبیون نیز تاکنون بالای 3.5 میلیون دانلود داشته است .

اما تلوبیون چه امکانات ویژه ای دارد ؟

پخش زنده­ و آرشیو برنامه­ های 30 شبکه تلویزیونی آرشیو مسابقات فوتبال داخلی و خارجی به همراه لحظات مهم آرشیو هزاران فیلم سینمایی ایرانی و خارجی آرشیو سریال های ایرانی و خارجی آرشیو کامل برنامه­ های جذاب تلویزیونی مانند: خندوانه، دورهمی، ماه عسل و ... آرشیو صدها کارتون و انمیشن جذاب دسترسی به بخش ویژه برنامه­ های کودک و نوجوان امکان استفاده در تمام ساعات شبانه روز، تنها از طریق اتصال به اینترنت امکان ذخیره سازی همه­ برنامه­ ها با 3 کیفیت و حجم متفاوت

با استفاده از تلوبیون می­توانید به صورت کاملا رایگان به همه­ سریال­ های پخش شده توسط تلویزیون دسترسی پیدا کنید و به تماشا یا دانلود آن­ها بپردازید. تمامی مسابقات فوتبال و برنامه­ های ورزشی به همراه لحظات مهم و حساس در تلوبیون ذخیره شده ­اند. مجموعه ­ای از صدها کارتون و انیمیشن رایگان می­تواند ساعت­ ها کودک شما را سرگرم کند.

بعد از نصب کاملا رایگان این برنامه می‌توانید به امکانات آن که شامل پخش زنده و آرشیو تمام برنامه‌های ۳۰ شبکه تلویزیونی، آرشیو تمامی مسابقات ورزشی داخلی و خارجی، آرشیو برنامه‌های جذاب مانند خندوانه، دورهمی، نود و آرشیو فیلم ها و سریال های جدید و همچنین بخش ویژه برنامه های کودک و نوجوان است دست پیدا کنید؛ همچنین استفاده از تلوبیون این امکان را به شما می‌دهد که هر زمان و هر جایی که خواستید به تماشا یا دانلود برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان بپردازید.

گروه سیما رایان شریف با ارائه تلوبیون امکان مشاهده فیلم ها و سریال های محبوب در فضای آنلاین را بصورتی فراهم کرده است که اکنون ما حتی با اینترنت سیم کارت نیز میتوانیم در گوشی موبایل فیلم تماشا کنیم .

برای مشاهده وب سایت تلوبیون به آدرس www.telewebion.com مراجعه کنید و برای دانلود اپلکیشن اندروید تلوبیون در کافه بازار نام آن را جستجو کنید.

2121

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح جزئیات پرونده کلاهبرداری اظهار داشت: یکی از شهروندان به این پلیس مراجعه و مدعی شد شخصی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود به عنوان مجری مسابقه بزرگ تلفنی اظهار داشته فقط با پاسخ به یک سوال می‌تواند برنده صدمیلیون تومان شود که شاکی نیز وسوسه شده و با کلاهبرداران همراهی کرده و در ادامه با دریافت اطلاعات بانکی وی از او کلاهبرداری کرده است.

بیشتر بخوانید: کشف جسد مردی با دست‌وپا و دهان بسته در رودخانه

وی تصریح کرد: مجرمان با استفاده از ترفندهای زیرکانه مالباخته را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود کدهای مختلفی را که از پشت تلفن به وی اعلام می کرده در مرورگر تلفن همراه خود وارد و اعلام کند، شاکی با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی حساب های بانکی خود می شود.

سرهنگ معظمی گودرزی ادامه داد: موضوع در دستور کار متخصصان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت و پس از اقدامات تخصصی و تحقیقات سایبری متهمان شناسایی و پس از تشریفات قضایی هر ۴ عضو اصلی این باند دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

وی با اشاره به گسترده بودن ابعاد کلاهبرداری این مجرمان افزود: ممکن است شیوه های کلاهبرداری این افراد مجرم متفاوت باشد اما در نهایت به یک شیوه عمل می کنند و با اعلام برنده شدن مخاطبان، با ترفندهای ماهرانه تمام اطلاعات حساب بانکی افراد را دریافت کرده و با استفاده از آن اقدام به برداشت از حساب افراد می کنند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: همان گونه که به دفعات توسط پلیس هشدار داده شده است به هیچ عنوان جهت دریافت جایزه نیازی به حضور در پای دستگاه عابربانک و یا دادن اطلاعات محرمانه حساب بانکی از جمله اینترنت بانک و همراه بانک نیست و تماسهایی که این موارد را از شهروندان درخواست می نمایند قطعا کلاهبرداری است، همچنین هیچ سازمان دولتی اعم از صدا و سیما و اپراتورهای تلفن همراه ، شرکت مخابرات ، سازمان حج و زیارت و ... با استفاده از خطوط شخصی و از بستر شبکه های اجتماعی با هیچکس تماس نمی گیرند و و صرف استفاده از لوگو و یا نشان این سازمانها بر روی پروفایل شخص تماس گیرنده در شبکه های اجتماعی دلیلی بر صحت و تائید منشاء این تماس ها نیست.
انتهای پیام/

کد خبر: 1229646 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات