Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز_ تیم بسکتبال مناطق نفتخیز جنوب -اهواز (نفت الف) نائب قهرمانی مسابقات فرزندان پسر ۲۵ سال و کمتر وزارت نفت را کسب کرد.

به گازارش قدس آنلاین، سرمربی تیم بسکتبال مناطق نفت خیز جنوب_اهواز (نفت الف) اظهار کرد: در سومین روز از شروع مسابقات فرزندان پسر ۲۵ سال و کمتر وزارت نفت که در شهر شیراز آغاز شده بود، تیم مان توانست نایب قهرمانی این دوره از بازی ها را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید نژاد طاهری افزود: این مسابقات که با حضور ۶ تیم بصورت دوره ایی برگزار شد، که به ترتیب تیم پالایش و پخش(الف) برسکوی قهرمانی ایستاد و تیم های تیم بسکتبال مناطق نفتخیز جنوب -اهواز(نفت الف) و شرکت ملی نفت(ب) به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
لازم به ذکر است: المپیاد فرهنگی ورزشی فرزندان پسر ۲۵ سال و کمتر وزارت نفت از ۲۲ شهریور ماه به میزبانی شرکت ملی نفت ایران در شهر شیراز در حال برگزاری است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: مرحله نهایی مسابقات جام پرچم شهرستان شهرکرد، تیم امید مرغملک با نتیجه ۲ بر ۱ تیم شهدای روستای خوی را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و به مسابقات استانی راه یافت.

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد