Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دوره از مسابقات ووشوکارانی ازاصفهان ،هرمزگان ،همدان ،آذربایجایان غربی،مازندران،البرز،تهران ،کرمان ،یزد و بندرعباس در رده های سنی نونهالان ،نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان باهم رقابت کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات درمیبد گفت : شهرستان میبد در ورزش ووشو ظرفیت های خوبی دارد و برای شناساندن خود درسطح ملی درسالن های ورزشی دانشگاه آزاد ،میزبان مسابقات قهرمانی ووشو کشور با شرکت 300 ووشو کار از 13 استان کشورهستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر حجتی پور افزود:در این مسابقات که در سبک سانشو و تالو برگزار شد؛ ووشوکارانی ازاصفهان ،هرمزگان ،همدان ،آذربایجایان غربی،مازندران،البرز،تهران ،کرمان ،یزد و بندرعباس در رده های سنی نونهالان ،نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان باهم رقابت کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم با بیان اینکه 2هزار نفر آقایان و هزار نفرخواهران در ورزش ووشو استان فعالیت دارند گفت :اکثر شهرستانهای استان دارای هیات ورزشی ووشو هستند و به طور میانگین 5نفر مربی و داور در رشته ووشو درمسابقات انتخابی استان ،دوره ایی و لینگ های کشوری شرکت می کنند .

شریعتی گفت:خوشبختانه هیات وشو استان یزد در دو سال گذشته دستاوردهای خوبی به ویژه دربخش بانوان داشته و بیش از 13 نفر از خواهران به تیم ملی دعوت شده اند و دربخش مردان هم در رده های سنی نونهالان ،نوجوانان و جوانان فعالیت های خوبی آغاز شده است که امیدواریم بتوانند در این دوره ازمسابقات خودشان را برای حضور درمسابقات انتخابی کشور نشان دهند

نفرات اول این مسابقه ،پس از یک دوره مسابقه استانی به انتخاب کشوری راه خواهند یافت .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد