Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، ابوذر صلاحی، مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی، امروز 25 شهریورماه، در حاشیه طرح ولایت دانشجویی استان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نهمین دوره آموزشی طرح ولایت استانی از 19 شهریورماه امسال آغاز شده و تا 26 شهریورماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این دوره، در سال، یک بار برگزار می‌شود، افزود: آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه اسلامی، آشنایی با ساختار تشکیلاتی بسیج دانشجویی و آشنایی با ارکان شجره طیبه صالحین برای مشغول شدن افراد بعد از این دوره در حلقه‌های صالحین، از اهداف برگزاری این دوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی بیان کرد: سال گذشته، 500 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان در این طرح ثبت‌نام کردند که پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه، از این تعداد، 130 نفر برای شرکت در دوره طرح ولایت انتخاب شدند.

صلاحی با بیان اینکه در طول این دوره، برنامه های مختلفی برای دانشجویان درنظر گرفته شد، اظهار کرد: کلاس های آموزشی این دوره در چهار سطح معرفتی، مهارتی، تشکیلاتی - تربیتی و بصیرتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه کلاس‌ها به صورت کارگاهی و با حضور اساتید داخل و خارج از استان برگزار شد، افزود: در این کلاس‌ها از حضور برخی اساتید سازمان بسیج دانشجویی کشور نیز بهره بردیم.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی بیان کرد: برنامه‌هایی نظیر برگزاری مراسم ادعیه و زیارت، بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی، دیدار با علمای استان، غبارروبی مزار شهدای بیرجند، برگزاری مسابقات ورزشی و کرسی‌های آزاداندیشی از دیگر برنامه‌های این دوره بود.

صلاحی خاطرنشان کرد: مسئله مهمی که در طرح ولایت دنبال می‌شود، بحث مطالبات مقام معظم رهبری از دانشجویان بسیجی است و دانشجویان با برگزاری جلسات، گفتگو و کرسی‌های آزاداندیشی به این سمت حرکت کرده و برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب تلاش کردند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به جوانان برای تهذیب، تحصیل و ورزش، بسیار سفارش کردند، اظهار کرد: بعد از اتمام دوره، برگزیدگان این دوره در حوزه‌های مختلف به مرحله کشوری دوره آموزشی طرح ولایت راه پیدا خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی یادآور شد: این دوره با دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خاتمه پیدا خواهد کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان