Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و پژوهشی موسسه آینده روشن از برگزاری چهاردهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد صابر جعفری به همراه جمعی از مسئولان موسسه آینده روشن در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که ظهر امروز در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد امامت و ولایت اظهار داشت: سیزدهمین همایش دکترین مهدویت سال گذشته با حضور 74 مهمان خارجی از 31 کشور جهان با ارسال 52 مقاله برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همایش بین‌المللی دکترین مهدویت محوری برای برگزاری همایش‌های دیگر با موضوع مهدویت در کشور شده است، افزود: بر این اساس دانشگاه‌های مختلف و مهم، سالانه درگیر برگزاری همایش در ارتباط با مهدویت می‌شوند و کار عملیاتی علمی با این مراکز دانشگاهی داریم.

معاون آموزشی و پژوهشی موسسه آینده روشن ادامه داد: موسسه امام خمینی(ره)، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه دفاع ملی و مراکز مختلف حوزوی و دانشگاهی درگیر برگزاری این همایش هستند.

جعفری با اشاره به مقالات ارسال‌شده به سیزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت گفت: در سال گذشته 200 مقاله علمی به دبیرخانه این همایش ارسال شد که صاحبان 60 مقاله مدرک دکترای دانشگاهی داشتند.

وی بیان کرد: با ساخت مدرسه امام کاظم(ع) توسط آیت‌الله مکارم شیرازی دیگر نیازی نیست که این همایش در سالن اجلاس تهران و یا سالن صداوسیمای تهران برگزار شود و این همایش چند سالی است که در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و پژوهشی موسسه آینده روشن با بیان اینکه همایش سال‌های قبل، در ایام نیمه شعبان برگزار می‌شد، تصریح کرد: همایش امسال یک هفته زودتر برگزار می‌شود تا این همایش بازتاب رسانه‌ای بهتری داشته باشد همچنین از حضرت‌عالی دعوت به حضور در مراسم افتتاحیه و اختتامیه همایش را داریم.

جعفری موضوع چهاردهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت را مهدویت محور مشترک مذاهب اسلامی بیان کرد و گفت: این همایش اردیبهشت‌ماه سال آینده در قم برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و پژوهشی موسسه آینده روشن ابراز کرد: رایزنی‌هایی با مراکز مختلف به‌ویژه کسانی که در حوزه مذاهب کارکرده‌اند انجام‌شده و سعی بر این است که نگاه به مهدویت از دیدگاه خود مذاهب بررسی و تبیین شود.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، خبرگزاری دولتی کره شمالی(KCNA) نوشت که ارتش پیونگ‌یانگ برای نخستین بار، با هدف شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای زیر نظر «کیم جونگ اون» رهبر این کشور، رزمایش ترکیبی برگزار کرد.

این رزمایش در دو بخش شامل «مانور با هدف آرایش گرفتن واحدهای نظامی و تغییر به فاز ضدحمله پس از صدور فرمان از سوی سامانه هشدار بحران هسته‌ای(Hwasanpalryong) و همچنین مانور کار کردن با سیستم فرماندهی ضد حمله هسته‌ای » برگزار شد.

خبرگزاری کره شمالی نوشت: نیروهای کره شمالی در این رزمایش‌ها آرایش ضدحمله هسته‌ای را تمرین و کلاهک‌های هسته‌ای مشقی را شلیک کردند تا در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای آمادگی داشته باشند.

هدف اصلی این رزمایش نمایش قابلیت اطمینان، برتری، قدرت و ابزارهای متنوع هسته‌ای کره شمالی و تقویت قوای هسته‌ای این کشور هم از حیث کیفیت و هم از لحاظ کمیت اعلام شده است.

به نوشته KCNA، این رزمایش که «ماشه‌ هسته‌ای» نام دارد، «هشدار روشن به دشمنان است زیرا همزمان با مقطعی انجام شد که دشمنان با اقدامات به شدت تحریک‌آمیز و خصمانه، هیاهوی نظامی علیه کره شمالی به‌راه انداخته‌اند.»

کد خبر 6086267

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی « غزه زنده است»
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن