Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:30:14 GMT

تلوبیون، پخش زنده و آرشیو تلویزیون در تلفن‌همراه

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۶۱۶۶۷

امکان مشاهده پخش زنده و آرشیو ۳۰ شبکه تلویزیون ایران به صورت آنلاین در وب‌سایت و اپلیکیشن تلوبیون طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، «تلوبیون» در یادداشتی خدمات این سرویس را معرفی کرد؛

در این یادداشت می خوانیم: امروز سرعت پیشرفت تکنولوژی تا حدی بالاست که در بسیاری از موارد از امکانات جدیدی که فراهم شده خبر نداریم؛ البته همیشه هستند کاربرانی که از آخرین فناوری‌های روز دنیا بهترین استفاده را می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از جدیدترین فناوری‌هایی که در تمام دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده است، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های تلویزیون آنلاین است‌. حالا بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که برنامه‌ها و فیلم‌های مورد نظرشان و یا حتی مسابقات ورزشی را به صورت زنده از طریق موبایل یا لپ‌تاپ خود مشاهده کنند.

در ایران «تلوبیون» یکی از پرطرفدارترین وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های تلویزیون آنلاین است که این روزها محبوب شده است؛ به طوری‌ که این وب‌سایت امروز جزو ۲۰ سایت پربازدید اول ایران است و اپلیکیشن موبایل تلوبیون نیز تاکنون بالای ۳.۵ میلیون دانلود داشته است.

اما تلوبیون چه امکانات ویژه‌ای دارد ؟

امکانات اصلی تلوبیون را می‌توان به شرح زیر معرفی کرد:

پخش زنده­ و آرشیو برنامه­‌های ۳۰ شبکه تلویزیونی آرشیو مسابقات فوتبال داخلی و خارجی به همراه لحظات مهم آرشیو هزاران فیلم سینمایی ایرانی و خارجی آرشیو سریال های ایرانی و خارجی آرشیو کامل برنامه­ های جذاب تلویزیونی مانند: خندوانه، دورهمی، ماه عسل و ... آرشیو صدها کارتون و انمیشن جذاب دسترسی به بخش ویژه برنامه­ های کودک و نوجوان امکان استفاده در تمام ساعات شبانه‌روز، تنها از طریق اتصال به اینترنت امکان ذخیره سازی همه­ برنامه‌ ها با ۳ کیفیت و حجم متفاوت

علاقه‌مندان با استفاده از تلوبیون می‌­توانند به صورت کاملا رایگان به همه­ سریال­‌های پخش شده توسط تلویزیون دسترسی پیدا کنند و به تماشا یا دانلود آن­ها بپردازند. همه مسابقات فوتبال و برنامه­‌های ورزشی به همراه لحظات مهم و حساس در تلوبیون ذخیره شده‌­اند. مجموعه‌­ای از صدها کارتون و انیمیشن رایگان نیز می‌­تواند ساعت­‌ها کودکان را سرگرم کند.

همچنین علاقه‌مندان بعد از نصب کاملا رایگان این برنامه می‌توانند به امکانات آن که شامل پخش زنده و آرشیو همه برنامه‌های ۳۰ شبکه تلویزیونی،تمامی مسابقات ورزشی داخلی و خارجی، آرشیو برنامه‌های جذاب مانند خندوانه، دورهمی، برنامه نود و آرشیو فیلم‌ها و سریال‌های جدید و همچنین بخش ویژه برنامه‌های کودک و نوجوان است، دسترسی پیدا کنند؛ همچنین استفاده از تلوبیون این امکان را به مخاطبان می‌دهد که هر زمان و هر جایی که خواستند به تماشا یا دانلود برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌ خود بپردازند.

گروه سیما رایان شریف با ارائه تلوبیون امکان مشاهده فیلم‌ها و سریال‌های محبوب در فضای آنلاین را به‌صورتی فراهم کرده است که اکنون ما حتی با اینترنت سیم‌کارت نیز می‌توانیم در گوشی موبایل فیلم تماشا کنیم.

برای مشاهده وب‌سایت تلوبیون به سایت این مجموعه مراجعه کنید و برای دانلود اپلکیشن اندروید تلوبیون در کافه بازار نام آن را جست‌وجو کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در جام حذفی و منچسترسیتی و برایتون در لیگ‌های اروپا از شبکه ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز پنجشنبه

فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا (قطر - ژاپن) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ هلند (هیرنفین - آیندهوون) ساعت ۲۰:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی ایران (مس رفسنجان - پیکان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه ورزش

فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا (کره جنوبی - اندونزی) ساعت ۲۱:۰۰؛ پخش زنده از سایت آپارات‌

لیگ حرفه‌ای عربستان (الریاض - الاهلی) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (برایتون - منچسترسیتی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747743

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات