Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان شادگان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با حضور معاون فرمانداری و اعضای کارگروه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید محمدحسن فقیه رییس اداره محیط زیست شادگان ضمن بیان مشکلات و معضلات وضعیت پسماند این شهرستان، راهکارهایی را در خصوص رفع این مشکلات ارائه داد و با مطرح نمودن مصوبات جلسه قبل خواستار اجرای مصوبات و توجه ویژه به وضعیت پسماند شهرستان از سوی اعضاء کارگروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، آلبوغبیش معاونت فرمانداری شادگان به ضرورت توجه به بحث مدیریت پسماند در شهرستان اشاره کرد و گفت: دفع زباله های شهری و روستایی باید به روش صحیح و بهداشتی باشد تا باعث آلودگی زیست محیطی نشود و از شیوع بیماری های مختلف و به خطر افتادن سلامتی مردم جلوگیری گردد و همچنین خواستار اجرای برنامه های اجرایی و فرهنگی در زمینه پسماند از سوی اعضاء کارگروه شد.

در این جلسه مواردی از جمله مشکلات مدیریت پسماند،، جایگاه دفع زباله شهرهای شادگان و دارخوین، جمع آوری نخاله های ساختمانی، مطرح شد و مواردی جهت اجرا مصوب گردید.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد

هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، شهرستان اردکان استان یزد، یکی از شهرستان‌های دوازده‌گانه این استان با موافقت هیئت وزیران به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد.

شهرستان اردکان یکی از شهرستان‌های مهم صنعتی و پر آلاینده در استان یزد است و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.‌

‌ش

کد خبر 749337

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی