Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، میترا روحی نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و رئیس انجمن طناب زنی کشور گفت: طناب زنی با توجه به سهل الوصول بودن و عدم نیاز به امکانات خاص از جمله رشته های پر طرفدار در کشور است و در حال حاضر در دروس همگانی کلیه دانشگاه های کشور گنجانده شده است. وی ضمن اشاره به پیشرفت مناسب ورزشکاران ایران در رشته طناب زنی از آمادگی فدراسیون جهت برگزار مسابقات بین المللی در ایران خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن استقبال از میزبانی بجنورد در برگزاری هفتمین دوره رقابت های کشوری گفت:جمعیت بالقوه، بودجه و امکانات از عوامل مهم در پیشرفت و توسعه ورزشی هر استان است که با توجه به شور و نشاط مردم این استان امیدواریم مسائل بودجه و امکانات نیز برطرف شود. وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه رشته ورزشی طناب زنی در سطح کشور افزود: با امضای تفاهم‌نامه‌ای از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی و دانشگاه فرهنگیان٬ مصوب شد رشته طنابزنی در خوابگاه‌های دانشجویان معرفی شده و از ظرفیت دانشجویان حداکثر استفاده انجام شود. بر اساس این تفاهم‌نامه همه دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان می‌توانند معرف و مربی رشته طناب‌زنی در مدارس برای دانش‌آموزان باشند و این مهم جهش بسیار خوبی را در این زمینه ایجاد می‌کند. نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و رئیس فدراسیون طناب‌زنی تصریح کرد: هم‌چنین با توجه به تفاهمنامه‌ای که با وزارت علوم منعقد شد. رشته طناب‌زنی در مسابقات المپیاد ملی ورزش‌های همگانی از جایگاه خوبی برخوردار شده و دانشگاه بیرجند در بخش پسران حائز رتبه برتر شد و این حاکی از آن است که تمام افراد علی‌رغم کمبود امکانات و بودجه می‌توانند در این گونه ورزش‌ها جهش بسیار خوبی را داشته باشند. روحی با اشاره به توانمندی‌های ورزشی خراسان شمالی تاکید کرد: استان خراسان شمالی با مدیریت مناسب هیئت ورزش‌های همگانی توانسته یکی از استان‌های برتر در این زمینه باشد که این مهم تنها با تعامل با دستگاه‌های اجرایی و همچنین ارتباط خوب با عموم شهروندان حاصل می شود٬ لذا رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان خراسان شمالی به زودی به عضویت هیئت رئیسه طنابزنی کشور درآمده و با نگاه توسعه‌ای به مسائل ورزشی و به ویژه ورزش همگانی این استان نگریسته می‌شود. نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اعلام رضایت از برگزاری مسابقات کشوری طناب‌زنی در استان خراسان شمالی بیان داشت: استقبال مردم خراسان شمالی از رشته های همگانی چشنگیر و قابل قبول است و خراسان شمالی از جمله استانهای پیش رو در ورزش همگانی است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین

سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

کوهساری مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.

کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰  تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس