Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@05:46:20 GMT

تحقق بودجه شهرداری تربت حیدریه در گرو در آمدزایی پایدار

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۶۲۶۵۲

تحقق بودجه شهرداری تربت حیدریه در گرو در آمدزایی پایدار

رئیس شورای شهر تربت حیدریه با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری 580 میلیارد ریال پیش بینی شده، افزود: برای تحقق اهدافی که در بودجه امسال برنامه ریزی شده، شهرداری تربت حیدریه باید روزانه 2 ملیارد ریال در آمد داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار کرد: شورای شهر بعنوان یک پارلمان محلی همه تلاش خود را برای توسعه و آبادانی شهر بکار گرفته و از طرفی شهر آباد، نیازمند مشارکت همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : مشکل بزرگی که گریبانگیر شورای شهر و شهرداری است بدهی های معوق به خصوص در بافت فرسوده و نیز معوقات کارگران وکارمندان شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه این مشکلات به خاطر عدم برنامه ریزی و مدیریت صحیح در سالهای گذشته به وجود آمده گفت : درحال حاضراگر شهرداری بخواهد فقط بدهی های خود و نیز حقوق پرسنل را پرداخت کند باید مبلغ 30میلیارد ریال در ماه درآمد داشته باشد.

وی با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری 580 میلیارد ریال پیش بینی شده، افزود: برای تحقق اهدافی که در بودجه امسال برنامه ریزی شده، شهرداری تربت حیدریه باید روزانه 2 ملیارد ریال در آمد داشته باشد.

سلیمانی میزان بدهی شهرداری تربت حیدریه به بافت فرسوده را حدود 800 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با احتساب املاک شهرداری در این منطقه و همچنین با احتساب تسویه حساب بدهی بافت فرسوده به بانک شهر، شهرداری تربت حیدریه همچنان ۶۴۰ میلیارد ریال بدهی دارد.

وی افزود: از آنجایی که مهمترین منبع تامین مالی شهرداری ها بدهی های ملکی و عوارضاتی است که شهروندان با وظیفه شناسی نسبت به پرداخت آنها طبق قانون، اقدام می کنند لذا از همه شهروندان تقاضا دارم تا ما را یاری رسانده و آینده خود و فرزندانشان را بسازند

رئیس شورای شهر به انتخاب شهردار اشاره کرد وگفت : دغدغه اصلی شورای شهر از همان آغازین روزهای بعد از انتخابات انتخاب شهردار بوده و تا کنون 25 گزینه برای تصدی این پست شناسایی و سوابق 9 نفر مورد بررسی قرار گرفته است.

سلیمانی تصریح کرد: بومی بودن شهردار یکی از مهمترین ملاک های انتخاب برای شورای شهر بوده و همچنین تعهد، تخصص، تجربه، دلسوزی و مردم داری نیز از دیگر ملاک ها برای انتخاب شهردار است که شورای شهر با دقت نظر خاصی و با در نظر گرفتن همه جوانب در پی انتخاب بهترین گزینه می باشد و بزودی نتیجه قطعی اعلام می شود.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: با توجه به فقر فضای سبز در منطقه ۲ شهرداری قم، در بودجه منطقه ردیفی برای تملک فضای سبز پیش‌بینی شده است.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۳ برای اولین سال بحث ردیف تملک فضای سبز در خود منطقه پیش بینی شده است، اظهار کرد: مبلغی حدود ۱۰ میلیارد تومان برای تملک در یکی از محلات متراکم منطقه پیش بینی شده است.

وی افزود: تا پایان سال تلاش می‌کنیم تا در این منطقه که بافت متراکم و کمبود فضای سبز دارد، تملکاتی برای احداث بوستان شهری انجام دهیم.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی بوستان خانواده و مجموعه فرهنگی متناسب با آن در بلوار بنی فضل، خاطرنشان کرد: یکی از بوستان‌های جنگلی این منطقه در سال ۱۴۰۳ با تجهیز شدن به مبلمان شهری، در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت که برای این منظور نیز هفت میلیارد تومان پیش بینی شده است.

حسینی اضافه کرد: علاوه بر این در زمینه تکمیل فاز ۵ بوستان صداقت در دستور کار است، توسعه فضای سبز بوستان امام رضا (ع)، بهسازی بوستان ولایت و بوستان صبا و بوستان گل‌ها و فدک هم اقداماتی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه بوستان‌های جنگلی بزرگی مانند بوستان جوان، معصومیه و رضوی در این منطقه وجود دارند، گفت: در بحث بوستان شهری به دلیل نبود زمین‌های ملی در سطح منطقه مشکل داریم، از همه اینها مهم‌تر نبود فضای لازم در مناطقی مثل خیابان مالک اشتر، خیابان ستاری و اطراف نبوت به سمت میدان توحید است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: منطقه دو بلوک‌های بزرگ شهری با جمعیت چند ده هزار نفری دارد که فضای سبزی در آن‌ها وجود ندارد و زمینی برای تملک و ساخت در آن نیست.

کد خبر 751145

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی