Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@21:31:52 GMT

ارتباط تلفنی مشترکان ۳ مرکز مخابراتی مختل می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۶۲۶۹۵

ارتباط تلفنی مشترکان ۳ مرکز مخابراتی مختل می شود

ارتباط تلفنی مشترکان تهرانی در ۳ مرکز مخابراتی ظرف ۳ روز آینده با اختلال همراه است.

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی الغدیر، سلمان فارسی و شهید عاطف از فردا ۲۶ شهریور ماه آغاز می شود.

با اجرای این عملیات ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات الغدیر با پیش شماره های ۳۳۶۸ الی ۳۳۷۳، ۳۳۰۰ الی ۳۳۰۴، ۳۳۴۳، ۳۶۶۲ در محدوده خیابان های خاوران، شهید دهنادی، شهید بنی طباء، شهید اعظم نظامی و در مرکز مخابرات سلمان فارسی از تاریخ ۲۲۰۶ الی ۲۲۰۹، ۲۲۳۴ الی ۲۲۳۹، ۲۲۱۱ الی ۲۲۱۴، ۲۶۷۶، ۲۶۶۵ در محدوده خیابان های شهید حافظی، بلوار فرحزادی، گلستان یکم به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشترکان مرکز مخابرات شهید عاطف نیز از ساعت ۲۴ روز یکشنبه به مدت ۶ ساعت در ارتباط تلفنی خود با اختلال مواجه خواهند بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!

علی از ساکنان روستای شوراب گفت: چندین سال است که این بوی بد زندگی ما را مختل کرده است و به‌خاطر استنشاق بوی بسیار بد و نامطبوع تصفیه خانه خوی حالمان بد می‌شود.

رضا از اهالی گلشهر خوی نیز که در این جمع اعتراضی حضور دارد با بیان اینکه نمی‌توانیم در خانه خودمان بخاطر این بوی نامطبوع نفس بکشیم، ادامه داد: نمی‌دانم چرا مسئولین شهر کاری نمی کنند و زندگی ما بخاطر این بوی ناخوشایند مختل شده است.

جواد صاحب قطعه زمینی در منطقه گلشهر نیز با اظهار ناراحتی می‌گوید: به‌خاطر بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب خوی نمی‌توانم زمینم را بسازم و مستاجر هستم. این بوی بسیار بد و غیر قابل تحمل در همه فصل‌های سال وجود دارد و امان مردم را بریده است.

رمضان یکی از دیگر اهالی اطراف تصفیه خانه فاضلاب اظهار کرد: چرا با وجودی که اعضای شورا و مسئولین می دانستند بوی بد و نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب خوی غیر قابل تحمل و غیرقابل حل است اقدام به تفکیک و واگذاری زمین‌های گلشهر کردند و سر مردم بیچاره کلاه رفت.

وی تصریح کرد: اکنون نمی‌توانیم بخاطر بوی بد فاضلاب نه در منطقه گلشهر خانه بسازیم و نه بفروشیم!

سلطان زاده، مدیر عامل آب و فاضلاب خوی در این‌خصوص گفت: این بوی نامطبوع مربوط به فصل‌های خاص سال است که بخاطر وزش بادهای غالب بیشتر می‌شود و در فصل‌های دیگر بوی کمتری وجود دارد.

گفتنی است، حال با توجه به اینکه بوی نامطبوع و بد چندین سال زندگی هزاران نفر از ساکنان این اطراف تصفیه‌خانه فاضلاب خوی را مختل کرده است. انتظار داریم مسئولین شهرستان به‌خصوص مدیریت شهری خوی اقدامات لازم را برای حل مشکل موجود، انجام دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903355

دیگر خبرها

  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر