Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران گفت: با همکاری سپاه، بسیج سازندگی و بنیاد برکت مقرر شد در زمینه محرومیت‌زدایی سه دهستان با ۲۵ روستا در مدت سه سال در زمینه عمرانی و ایجاد فرصت شغلی به طور کامل از سوی آستان قدس رضوی مازندران اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد اسماعیل امامزاده صبح امروز در نشست شورای هماهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی مازندراناظهار داشت: مازندران دیار علویان بوده مردم این استان ارادت خاصی به ائمه اطهار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردمان این سامان می‌توانند موقوفات و نذورات خود را علاوه بر صحن سالار شهیدان و حضرت زینب به آستان قدس رضوی تقدیم کنند.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران گفت: در سال 94 پس از فوت تولیت فقید آستان قدس رضوی، مقام معظم رهبری فرازهایی را فرمودند که یکی از منشور هفتگانه ایجاد دفاتر آستان قدس رضوی در سراسر کشور بوده که تا کنون در 15 شهرستان این دفاتر راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، وقف و نذورات کمیته‌ها شناسایی شدند و در زمینه موقوفات نیز از 18 فقره تاکنون شش فقره سند و 12 موقوفه فاقد سند است که نیاز به پیگیری دارد.

امامزاده گفت: در سامانه خادم‌یاری تاکنون هزار و 270 نفر در استان ثبت نام کردند که تا پایان سال به شش هزار نفر می‌رسد و همچنین تاکنون برای صد نفر حکم صادر شد که خادم یاران با شش ماه خدمت مستمر دو تا 5 بار شیفت حرم گذاشته می‌شوند و اگر چهار سال ادامه پیدا کند به 12 شیفت ارتقا می‌یابد.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران بیان کرد: اعزام هزار و 233 نفر زائر محروم به مشهد مقدس، ترویج فرهنگ زیارت، توزیع بسته‌های متبرک و کارت هدیه به خانواده‌های تحت حمایت، کمک به بیماران سرطانی و ایتام سادات، کمک بلاعوض به 25 نفر جهت ایجاد اشتغال، معرفی به بانک جهت دریافت تسهیلات و تهیه جهیزیه برخی از فعالیت‌های دفتر آستان در استان است.

امامزاده گفت: با همکاری سپاه، بسیج سازندگی و بنیاد برکت مقرر شد در زمینه محرومیت‌زدایی سه دهستان با 25 روستا در مدت سه سال در زمینه عمرانی و ایجاد فرصت شغلی به طور کامل از سوی آستان قدس رضوی مازندران اقدام شود.

وی بیان کرد: وظیفه آستان قدس، ترویج فرهنگ رضوی و گسترش فرهنگ زیارت بوده و خادم یاران نیز به درستی گزینشو پالایش می‌شوند تا بتوانند صفت ویژه امام رئوف را فراهم کنند.

انتهای پیام/

R41358/P1486/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده