Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده روز شنبه در نشست خبری در جمع رسانه های گروهی استان با بیان اینکه شیوه امر به معروف و نهی از منکر کردن در پذیرش آن توسط افراد موثر است، افزود: طی شش ماه نخست امسال برای 13 هزار نفر تذکر لسانی صورت گرفت که دریافت کنندگان تذکر ، از این تذکرات استقبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این کلام سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) که یکی از دلایل قیامی که انجام می دهم، امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: در همین راستا برنامه هایی متنوع، گسترده و متفاوت در هفته امر به محدود و نهی از منکر تدارک دیده شده است.
حجت الاسلام شفیعی زاده بهره گیری از فضای معنوی و حماسی ایام محرم در جهت تبیین و ترویج فرهنگ فریضه امر به معروف و نهی از منکر، تبیین اهمیت و جایگاه آمران به معروف و ناهیان از منکر در حفظ سلامت جامعه و ضرورت حمایت از آنان در راستای ارتقاء باورهای دینی و شناساندن خادمان فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ( طلایه داران، یادآوران و یاوران ) را از جمله اهداف برنامه های امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.
حجت الاسلام شفیعی زاده تصریح کرد: برگزاری راهپیمایی سراسری تجدید بیعت با آرمان های امام حسین (ع)، همایش طلایه داران گروه های امر به معروف و نهی از منکر، تشکیل 60 گروه یاوران در ادارات و نهادها ، برگزاری شورای امر به معروف ادارات و سازمان ها، عطر افشانی مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های شهدا و تجلیل از فعالیت های امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه های محوریست که برای هفته امر به معروف و نهی از منکر پیش بینی شده است.
وی از مردم خواست تا به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشند و آن را منحصر به هفته نامگذاری شده، ندانند.
وی همچنین به هیات های مذهبی توصیه کرد تا زمینه را برای آشنایی مردم با فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیاورند.
حجت الاسلام شفیعی زاده خاطرنشان کرد: افرادی که امر به معروف و نهی از منکر انجام می دهند، دست کم بین شش تا 10 ساعت آموزش می بییند و تذکرات فقط لسانی است.
735 گروه طلایه دار در قالب هفت هزار و 350 نفر، 60 گروه یاوران و 317 گروه در قالب شوراها و هیات مذهبی در عرصه های مختلف در گیلان در فریضه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می کنند.
31 شهریورماه ، مصادف با اول محرم الحرام است.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکه بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳ تمدید شد گفت: دهک‌های ششم تا نهم نیز از تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی در پرداخت حق بیمه بهره مند می‌شوند.
آقای رضایی افزود: افراد برای تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت خود به نشانی بیمه سلامت ایرانیان مراجعه کنند و یا با شماره بیست و چهار ساعت بیمه سلامت به شماره ۱۶۶۶ تماس بگیرند و بیمه خود را تمدید کنند.
در استان خوزستان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از آنها تحت پوشش صندوق روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر هستند که به صورت خودکار بیمه درمانی آنها تمدید می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳ رکن اصلی جامعه ایمانی در نگاه قرآن
  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه است
  • هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفط سلامت جامعه است
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳