Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:33:34 GMT

پر پشت کردن مژه با چند روش خانگی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۶۴۰۴۳

پر پشت کردن مژه با چند روش خانگی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پرشدن مژه‌ها یعنی چند برابر شدن زیبایی چشم‎ها، پس استفاده از روشی مطمئن و اصولی برای این منظور اهمیت دارد. استفاده از روش‎های ثابت شده در طب سنتی و طب مدرن در بخش زیبایی و درمان بهترین توصیه برای افرادی است که در انتخاب روش‌های درمانی حساسیت به خرج می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا نیمی از خانم‌ها در جست وجوی راه‎حلی برای پرشدن مژه هایشان هستند، راه حلی بدون عارضه و تضمینی که نسخه‌های طبیعی این بخش می‌تواند جزئی از آن‌ها باشد. برای این منظور و رسیدن به این هدف فقط کافی است به مدت 2 تا 3 هفته از یکی از این روش‌ها استفاده کنید تا در طول، حجم و رنگ مژه‌ها تغییر ایجاد شود.

ترکیب روغن بادام و روغن‌های گیاهی برای پرشدن مژه‌ها

روغن بادام، زیتون و نارگیل را با هم مخلوط کنید و با استفاده از برس ریمل تمیز به مژه ها بمالید. از ریشه شروع کنید، به مدت پنج ثانیه نگه دارید. این کار را چهار تا پنج بار قبل از خواب تکرار کنید.

پرپشت کردن مژه ها با وازلین

وازلین را به آرامی به مدت دو تا سه دقیقه به مژه ها بمالید. رطوبت وازلین باعث می شود پوسته های روی پلک ها کم شود. وازلین باعث بهبود جریان خون و در نتیجه رشد مژه ها می شود.

پرپشت کردن مژه ها با کپسول ویتامین E و ژل آلوئه ورا

ترکیب کپسول ویتامین E و آلوئه ورا یکی دیگر از نسخه هایی است که برای پرپشت شدن مژه ها تجویز می شود. کپسول ویتامین E و ژل آلوئه ورا را خوب با هم مخلوط کنید و با گوش پاک کن به مژه ها بمالید. ویتامین E به رشد و پر حجم شدن مژه ها کمک می کند. آلوئه ورا نیز باعث تغذیه مژه ها می شود.

منبع:سیمرغ

انتهای پیام/

با این روش های خانگی مژه هایی پرپشت داشته باشید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟

به گزارش خبرآنلاین، نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که طی ۹ سال درمان و تحت‌نظر بودن، در میان زنانی که سطح ویتامین D کافی داشتند، گزارشات ابتلا به سطان سینه [نسبت به زنانی که کمبود ویتامین D داشتند]، به حداقل رسیده است.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که کمبود ویتامین D ممکن است در سرطان سینه نقش داشته باشد؛ بخصوص در میان اقلیت‌ها. محققان دریافتند زنان سیاه‌پوست آمریکایی و اسپانیایی‌تبار با سطوح پایین ویتامین D نسبت به زنانی که سطح ویتامین D کافی دارند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه هستند. یافته‌ها نشان می‌دهد که ویتامین D در محافظت از این گروه از زنان در برابر سرطان سینه نقش دارد.

در طی یک پیگیری متوسط ۹ ساله، زنانی که سطح ویتامین D کافی داشتند، ۲۱ درصد کمتر از زنان دارای کمبود ویتامین D، به سرطان سینه مبتلا شدند.

ارتباط بین ویتامین D و خطر ابتلا به سرطان سینه در میان زنان اسپانیایی‌تبار قوی‌تر بود، زیرا در صورت داشتن سطوح کافی ویتامین دی، ۴۸ درصد کمتر به سرطان سینه مبتلا می‌شدند.

بر اساس این مطالعه، زنان سیاه‌پوست در صورت داشتن سطوح کافی ویتامین دی، ۱۱ درصد کمتر به سرطان سینه مبتلا می‌شوند.

منبع: upi

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901089

دیگر خبرها

  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • این دو ویتامین برای سلامت قلب مهم هستند
  • نخودفرنگی وزن را کاهش می‌دهد؟
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • این ویتامین موجب افزایش قد می‌شود
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • این سبزی رژیمی سرشار از ویتامین C است
  • مکملی که ریزش مو را درمان می‌کند
  • آیا مصرف بیش از حد ویتامین دی برای بدن مضر است؟
  • با مصرف این میوه جوان شوید