Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی گفت: در قانون بودجه امسال ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است اما در مجموع برای اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان حداقل ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بهگزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید علی‌اکبر پرویزی ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان استان خراسان جنوبی اظهار داشت:بازنشستگی یکی از مهم‌ترین دوره‌های زندگی افراد است که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افرادی که 30 سال برای ارائه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکردند در دوران بازنشستگی رضایتی قلبی دارند که با هیچ هدیه‌ای قابل معاوضه نیست.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از اشکالات نظام اداری ما عدم توجه به درخواست‌ها و نیازمندی‌های بازنشستگان است و امروزه در دنیا بازنشستگان به عنوان کانون‌های مشاوره و راهنمایان دارای تجربه، در دستگاه‌های اجرایی مورد استفاده مدیران قرار می‌گیرند.

پرویزی با بیان اینکه وجود بازنشستگان فرصتی مناسب برای استفاده از تجارب آنان در دستگاه‌های اجرایی است و باید این عزیزان که انبوهی از تجربه هستند به عنوان یک سرمایه بزرگ مورد استفاده قرار گیرند، افزود:در برنامه ششم توسعه کشور مقرر شده است حقوق بازنشستگان به 90 درصد حقوق شاغلین برسد که این امر نشان دهنده توجه جدی دولت به جامعه بزرگ بازنشستگی است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: ضریب افزایش حقوق بازنشستگان در دولت قبل 5 تا 10 درصد بود که در دولت تدبیر و امید ضریب افزایش حقوق بازنشستگان بیش از تورم لحاظ شد و ضریب حقوق پایه نیز برای بازنشستگان افزایش یافت.

پرویزی گفت: در قانون بودجه امسال 3 هزار و 400 میلیارد تومان برای اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است اما در مجموع برای اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان حداقل 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

در این جلسه تعدادی از بازنشستگان استان که در بخش‌های مختلف حائز رتبه‌های برتر کشوری شده بودند تجلیل شد.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مورد نیاز در سال 1403 برای بزرگراه تهران شمال 15000میلیاردتومان، بودجه تخصیصی 165میلیارد تومان

به گزارش خبرآنلاین، این در حالی است که بر اساس قیمت‌های سال گذشته، تنها برای تکمیل باند برگشت قطعه دوم این آزادراه که هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد حداقل ۱۵‌هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: بر اساس برآوردهای سال قبل، برای ساخت قطعه ۳ آزادراه نیز اعتباری بالغ بر ۱۲۰‌هزار میلیارد تومان موردنیاز است. اگرچه تامین همه این اعتبار موردنیاز، در یک‌سال امکان‌پذیر نیست و در بهترین حالت تکمیل قطعه ۳ آزادراه تا ۱۴۱۰ زمان می‌برد اما اعتبار ۱۶۵میلیاردی، اعتباری ناچیز برای کمک به تسریع فرآیند ساخت این آزادراه است.

هر چند با توجه به محدودیت منابع دولتی، عمده تامین مالی ساخت آزادراه از مسیرهای دیگری انجام می‌شود اما نباید فراموش کرد که حل معضل ترافیکی تهران به شمال تا زمان تکمیل و بهره‌برداری از هر ۴ قطعه آزادراه میسر نیست؛ چرا که در همان نقطه اتمام آزادراه به دلیل تشکیل قیف ترافیکی، در زمان‌های پیک سفر، ترافیک‌های سنگین شکل خواهد گرفت. 23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895720

دیگر خبرها

  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • بودجه مورد نیاز در سال 1403 برای بزرگراه تهران شمال 15000میلیاردتومان، بودجه تخصیصی 165میلیارد تومان
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • جریان جهانی بی‌اعتبار شدن مدارک دانشگاهی/ استخدام در تسلا هم مدرک نیاز ندارد
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان