Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه جشنواره سیزدهم قرآن و عترت، با هدف اعتلای دانش، اخلاق و بصیرت دینی در بین دانشگاهیان برگزار شده است، گفت: این جشنواره سعی دارد که به توسعه فضای قرآنی در بین دانشجویان و فضای دانشگاه کمک کند.

به گزارش ایسنا، دکتر بهزاد بهرامی‌نسب در افتتاحیه جشنواره سیزدهم قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در قم گفت: این دانشگاه با ایده هر دانشجو در یک مهارت فعالیت می‎کند، ولی علاوه بر مهارت به بحث سلامت روحی و جسمی دانشجویان خود توجه دارد که این وظیفه بر عهده معاون فرهنگی دانشجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: حس دانشجویی در دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه‎های دیگر متفاوت است، ولی با برگزاری جشنواره‎های قرآنی و المپیادهای فرهنگی و جشنواره‌های حرکت و رویش و المپیادهای ورزشی این فضای دانشگاهی بیشتر حس می‎شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی بزرگترین دانشگاه حضوری کشور است و دانشجویان این دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی نیز در جشنواره‎های قرآنی هر ساله بالاترین رتبه‌‏ها را کسب می‌کنند؛ در بخش‌های رایانه‌ای و مهارتی و پژوهشی و کارآفرینی قرآنی نیز افتخارات بسیاری نصیب دانشجویان این دانشگاه شده است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در مسابقات بین‎المللی دانشجویی ورزشی که در چین تایپه برگزار شد و تیم ما برای اولین بار قهرمان جهان شد، سرمربی و دو نفر از بازیکنان تیم والیبال از دانشجویان این دانشگاه بودند.

بهرامی نسب تصریح کرد: این دانشگاه مولود انقلاب است و اساسنامه آن نیز پس از جنگ تحمیلی نوشته شد؛ به همین خاطر شهدای این دانشگاه، شهدای دفاع از مرزهای کشور و یا شهدای مدافع حرم هستند؛ 90 دانشجوی شهید از این دانشگاه به درجه رفیع شهادت رسیدند که آخرین این شهدا، شهید محسن حججی است که دانش آموخته این دانشگاه بود.

وی گفت: جشنواره سیزدهم قرآن و عترت، با هدف اعتلای دانش، اخلاق و بصیرت دینی در بین دانشجویان، کارکنان و اساتید و مدرسان برگزار شده است و در این زمینه سعی دارد که به توسعه فضای قرآنی در بین دانشجویان و فضای دانشگاه کمک کند.

معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تصریح کرد: انتظار داریم که دانشجویان قرآنی با هدف کسب رضای خدا و توسعه و ترویج روح قرآنی در دانشگاه و جامعه در این مسابقات شرکت کنند.

وی با تقدیر از فعالان دانشگاه واحد استان قم برای برگزاری مطلوب این جشنواره گفت: خوشبختانه هر ساله شاهد رشد کمی و کیفی حضور دانشجویان هستیم.

بر اساس این گزارش، سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، 26 شهریور با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی، جشنواره تعیین اتاق نمونه سراهای دانشجویی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی همزمان با هفته خوابگاه‌ها دهم تا هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با شعار «حفظ و ارتقای بهداشت فردی، بهداشت محیط و سلامت روان در سراهای دانشجویی و توجه ویژه به اهمیت بهداشت و سبک زندگی» برگزار می کند.

کد خبر 6094867

دیگر خبرها

  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود