Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:57:33 GMT

تابستان امسال ۳۵۰۰ اردوی جهادی در کشور انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۶۴۲۸۹

تابستان امسال ۳۵۰۰ اردوی جهادی در کشور انجام شد

همدان - مسئول فرهنگی سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: تابستان امسال بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ اردوی جهادی در کشور انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد عالی ظهر شنبه در جلسه هم‌اندیشی با مدیران مسئول خبرگزاری‌ها و نشریات استان همدان با بیان اینکه شهید حسین همدانی از پرچمداران عرصه خدمت‌رسانی بود، اظهار داشت: نیروهای مقاومت سوریه با الگوگیری از بسیج سازندگی در حال خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول فرهنگی سازمان بسیج سازندگی کشور بسیج سازندگی را نهادی مردمی دانست و بابیان اینکه این مجموعه یک دستگاه اجرایی به حساب می‌آید، افزود: خدمات‌دهی به مناطق محروم اولویت برنامه های این مجموعه است.

عالی با تاکید بر اینکه دنبال این نیستیم که خدمات ارائه شده به مردم را به اسم سازمان بسیج سازندگی تمام کنیم، گفت: سال گذشته ۱۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه تابستان امسال بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ اردوی جهادی در کشور انجام شد، عنوان کرد: بسیج سازندگی از اقشار سپاه است و به دور از موضوعات سیاسی خدمت‌رسانی می‌کند و دراین مجموعه محدودیت جنس و سن وجود ندارد.

مسئول فرهنگی سازمان بسیج سازندگی کشور باتاکید براینکه هرفردی که از خط قرمز نظام عبور نکند می‌تواند با بسیج سازندگی همکاری کند، گفت: حتی از ایرانی‌های ساکن کشورهای دیگر به اردوهای جهادی می‌آیند.

عالی باتاکید بر وجود فضای باز خدمت‌رسانی به مردم و بیان اینکه به دنبال ترویج سبک زندگی جهادی هستیم، عنوان کرد: رسانه‌ها باید ما را در این راه کمک کرده و گروه‌های جهادی را معرفی و نحوه خدمات‌رسانی آن‌ها را برای مردم بیان کنند.

مسئول فرهنگی سازمان بسیج سازندگی کشور بابیان اینکه باید بگوییم چه کسانی با چه ویژگی‌هایی در گروه‌های جهادی حضور می‌یابند، گفت: باید مدل‌ها و الگوهای کاری را به مردم معرفی و فقر اطلاعاتی کشور در این حوزه را با کمک رسانه‌ها رفع کرد.

عالی از ارائه مشاوره و راهنمایی، آموزش و تسهیلات در حوزه اشتغالزایی خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۳۵ هزار کارگاه اقتصادی ایجاد شد و ۲۰ هزار مرکز پرورش بلدرچین با کمک گروه‌های جهادی آغاز به کار کردند.

مسئول فرهنگی سازمان بسیج سازندگی کشور تاکیدکرد: با کارگاه‌ها و مراکز اقتصادی زودبازده‌ای که ایجاد می‌شود آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش یافته و سرپرست خانواده در کنار خانواده خود خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، گروه جهادی حکمت از تهران از ۲۸ اسفند پارسال به مدت ۱۰ روز در عرصه طب سنتی در دارالشفاء حضرت آمنه شهر حاجی آباد شهرستان زیرکوه به اهالی این منطقه خدمات ارائه کرد.

در این اردوی جهادی ۹۰۰ ویزیت رایگان برای مردم انجام شده و ۱۵۰ مورد ماساژ تحت نظر پزشک متخصص صورت گرفته است؛ همچنین ۱۰ جلسه سخنرانی پیرامون سبک زندگی در این اردوی جهادی برگزار شده است.

توزیع دارو‌های طب ایرانی و اسلامی از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی بوده که ارزش دارو‌های توزیع شده بین مردم بیش از ۴۰ میلیون تومان بوده است.

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی