Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت:جایگاه‌ توزیع سوخت سی. ان. جی بوشهر به سبب رعایت نکردن استانداردهای لازم و غیر ایمن بودن پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمدرحیم بهره‌مند ظهر امروز در آغاز پلمب جایگاه‌های توزیع سوخت سی.ان.جی غیر استاندارد و ناایمن با تاکید بر توجه به رعایت کردن استانداردهای لازم در همه عرصه‌ها اظهار داشت: رعایت استاندارد در همه حوزه‌های خدماتی، غذایی، رفاهی، تفریحی و تولیدی ضمن اینکه زمینه توسعه و پیشرفت جامعه فراهم می‌کند سلامت آحاد جامعه را ارتقاء می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 41 جایگاه توزیع سوخت CNG در استان بوشهر وجود دارد افزود: از این تعداد 38 جایگاه فعال هستند که تنها 15 جایگاه الزامات ایمنی را رعایت کرده‌اند که این خود زنگ خطر تلقی می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر از اجرای طرح جلوگیری از فعالیت جایگاه‌های توزیع سوخت CNG غیراستاندارد در استان خبرداد و افزود:در فاز نخست اجرای این طرح، در 2 هفته، 10 جایگاه توزیع سوخت CNG در استان بوشهر پلمب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه جایگاه‌ها برای کسب حداقل‌های ایمنیباید 16 بند بحرانی استاندارد را رعایت کنند از تعطیلی جایگاه غیر استاندارد و ناایمن توزیع گاز سی.ان.جی بوشهر خبر داد و تصریح کرد: جایگاه توزیع سوخت CNG در خیابان مطهری شهر بوشهر که از سال 92 فعالیت خود را آغازکرده بود به سبب رعایت نکردن استانداردهای لازم امروز پلمب شد.

بهره‌مند با بیان اینکه این جایگاه به سبب جلوگیری از بروز بحران و رعایت الزامات ایمنی پلمب شده است افزود: مخازن جایگاه‌های توزیع سوخت سی.ان.جی هرسال بصورت دوره‌ای و هر سه ماه یک بار با آزمون ادواری و چشمی مورد بازرسی باید قرار بگیرند.

انتهای پیام/

R41363/P1492/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

دیگر خبرها

  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی