Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، دریابان علی شمخانی در این دیدار با اشاره به آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقاء سطح همکاری‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی با کشورهای اروپایی به ویژه بلژیک اظهار کرد: مجالس دو کشور می‌توانند نقش تاثیرگذاری در بسترسازی برای استفاده از ظرفیت‌های گسترده سرمایه‌گذاری در ایران در حوزه‌های انرژی، فن‌آوری دانش بنیان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تشریح خطرات ناشی از تسلیح، تجهیز، آموزش و گسترش گروه‌های تروریستی که از سوی برخی کشورهای منطقه‌ای و غربی صورت می‌پذیرد خاطر نشان کرد: حوادث روزهای اخیر اروپا نشان داد که استفاده ابزاری برخی کشورها از تروریسم در عراق و سوریه، موجب غیر قابل مهارشدن آن وتسری این پدیده شوم به قلب اروپا گردید.

شمخانی اظهار کرد: ادبیات تهدیدآمیز مقامات سیاسی و امنیتی آمریکاعلیه جمهوری اسلامی ایران ضمن آن که موجب شفاف سازی رویکردهای ستیزه‌جویانه این کشور برای افکار عمومی جهانی می‌شود هیچ‌گونه تاثیری در سیاست‌های اصولی ایران در موضوعات منطقه‌ای، ارتقاء توانمندی‌های متعارف دفاعی و تداوم حمایت از ملت‌های تحت ظلم نظام سلطه ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مثبت اتحادیه اروپا در توافق هسته‌ای اشاره کرد و افزود: برجام، توافقی بین‌المللی و مورد تایید شورای امنیت است و همه طرف‌ها باید در برابر رفتارهای نابخردانه و مواضع تند و غیر قانونی که تضعیف کننده آن است ایستادگی کنند.

عضو هیات نظارت بر اجرای برجام تصریح کرد: فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی آمریکایی‌ها در دوره‌های 120 روزه صدور معافیت‌های تحریمی به منظور تحت تاثیر قرار دادن کشورها و ممانعت از همکاری با ایران بوده و حرکت در مسیر ایران هراسی است.

شمخانی با اشاره به روند رو به تزاید دیدار مقامات کشورهای مختلف و حضور هیات‌های تجاری مختلف از سراسر دنیا در ایران افزود: این روند نشان می‌دهد، هیات حاکمه آمریکا درک صحیحی از فضای تجاری و اقتصادی جدید به ویژه نسبت به کشور پهناور و سرشار از ظرفیت جمهوری اسلامی ایران ندارند.

زیگفرید براک رئیس مجلس نمایندگان بلژیک نیز در این دیدار تاکید کرد: با فعال سازی ظرفیت‌های گسترده همکاری امکان شکل‌گیری فصل جدیدی در روابط ایران و بلژیک در کلیه حوزه‌های مورد علاقه وجود دارد.

وی با قدردانی از اقدامات تهران در مبارزه با تروریسم در منطقه خاطر نشان کرد: ایران عامل ثبات در منطقه بوده و در روند مبارزه با تروریسم نقش مهمی ایفا کرده است.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2996303808656622896 برچسب‌ها : علی شمخانی برجام جام جم آنلاین برجام توافق بین‌المللی است/ همه طرف‌ها در برابر رفتارهای نابخردانه ایستادگی کنند لینک کوتاه : اخبار مرتبط شمخانی :تمدید تحریم‌ها باید وتو شود یکشنبه 21 آذر 1395 18:26 اظهارات شمخانی در باره روابط با روسیه، برجام و سوریه شنبه 2 اردیبهشت 1396 14:19 اتخاذ تصمیمات لازم در قبال مصوبه سنای آمریکا یکشنبه 28 خرداد 1396 17:17

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها پشت پرده نجات جان 11 ایرانی از دست داعش / حماسه حاج حسین قمی فرمانده شهید حججی اسم فرزندتان را عبدالحسین و عبدالعلی نگذارید محکومیت محمدرضا نکونام به 5 سال حبس، شلاق و خلع لباس روحانیت تعبیر جالب حداد عادل از محمود احمدی نژاد! / روحانی زیاد لبخند میزند! چرخش سیاست امارات نسبت به ایران روزگار پیری بازیگر روزگار جوانی قتل هولناک ابوالفضل در لانه کبوتران +عکس دوقلوهایی که روزی 4 بار اشک بازیگر مشهور را درمی آورند تبدیل شدن دختر 11 ساله زوج مشهور بازیگری به پسر! درخواست قصاص برای ملی‌پوش متهم به قتل +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها پسر مارسلو و اولین هت تریک در رئال مادرید رقص محلی علیرضا بیرانوند در یک مهمانی دیدار سرلشکر سلیمانی با فرزندان شهید مدافع حرم خودروی لوکس هیوندای برای مصاف با بزرگان+تصاویر فداکاری پیرمرد برای همسر بیمارش روش عجیب قاچاقچیان برای حمل موادمخدر+عکس واکنش پدرانه سردارسلیمانی با دختری خردسال در گلزار شهدا گوگل پیکسل XL 2 چراغ سبز FCC را دریافت کرد؛ ال‌جی تولید آن را برعهده می‌گیرد + عکس لنوو 4 تبلت جدید از سری Tab 4 معرفی کرد + عکس گوشی‌هایی که باید الان بخریم یا نخریم! ( + عکس - شهریور ۹۶) آخرین مطالب همه سایت 16:50 برجام توافق بین‌المللی است/ همه طرف‌ها در برابر رفتارهای نابخردانه ایستادگی کنند 16:45 تخلفات آمریکا به برجام ضربه می زند 16:40 تاکید بر همکاری‌های بین‌المللی برای مقابله با بحران میانمار و جنگ در یمن 16:33 پخش دیدار پرسپولیس – پیکان از شبکه سه 16:12 جلسه هیات مدیره استقلال لغو شد،منصوریان فعلا ماندنی! 16:10 مخالفت با میزبانی پرسپولیس از الهلال در امارات 16:08 حریق فروشگاه مواد غذایی مهار شد+عکس 16:08 چرایی هیاهوی صهیونیستها از حضور ایران در سوریه 16:00 پسر مارسلو و اولین هت تریک در رئال مادرید 16:00 رئیس اورژانس اجتماعی مهمان تهران 20 می شود فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه گفت : اساس قانون جدید انتخابات تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد شده و در صورت جرم انگاری به شعبه خاص جرائم انتخاباتی که در مرکز استان فعال است، ارجاع می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محسن مفید امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز تبلیغات چهار کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه از ساعت صفر امروز (۱۳ اردیبهشت) گفت: مدت تبلیغات یک هفته بوده و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) ادامه دارد.

وی با اشاره به رصد دقیق تبلیغات کاندیداها، گفت: انتظار ما این است کاندیداهایی که برای ورود به یک نهاد قانونگذار با یکدیگر رقابت می‌کنند، خودشان بیش از همه به قانون احترام گذشته و در رعایت قانون از یکدیگر پیشی بگیرند.

ز افزود: بر اساس قانون جدید انتخابات تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد شده و در صورت جرم انگاری به شعبه خاص جرایم انتخاباتی که در مرکز استان فعال است، ارجاع می‌شوند.

وی در خصوص باید و نبایدهای تبلیغاتی کاندیداها گفت: راه اندازی هرگونه کاروان تبلیغاتی، ایجاد مزاحمت ترافیکی با برپایی تجمعات و تخریب سایر کاندیداها در سخنرانی‌ها تخلف بوده و با آن برخورد می‌شود.

مفید افزود: همچنین شعارنویسی بر روی در و دیوار مراکز عمومی و خصوصی و نصب و الصاق محتوای تبلیغاتی در مکان‌های عمومی و نیز مکان‌های خصوصی که رضایت نداشته باشند هم جرم بوده و با آن برخورد می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم انتخاباتی برای مرحله دوم انتخابات گفت: در یکی از جلسات کاندیدها یا نمایندگان آنها حضور داشته و تذکرات لازم در خصوص تبلیغات به آنها داده شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه گفت: بر اساس قانون جدید انتخابات، شورای نگهبان در صورت مشاهده هرگونه جرم که ناقض صلاحیت کاندیدا باشد، می‌تواند تا قبل از صدور اعتبارنامه صلاحیت فرد را رصد کند.

کد خبر 750097

دیگر خبرها

  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • باشگاه سپاهان: هواداران بانوی پرسپولیس رفتار ناشایست داشتند
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل