Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-به پیشنهاد فرمانده نیروی انتظامی و با تصویب فرمانده معظم کل قوا، هشت نفر از فرماندهان ارشد ناجا به درجه سرتیپ دومی نائل شدند.

سردار منتظرالمهدی در گفت‌و گویی، اعلام کرد: بنا بر پیشنهاد سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و حکم فرمانده معظم کل قوا آقایان رضا خلیلی، محسن سیدعبودی، علی افشار، محسن ایزدخواه، داود عبیری، یحیی حسین‌خانی، سعید مطهری‌زاده و ابراهیم سعادتمند به درجه سرتیپ دومی نائل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سایت صهیونیستی آی ۲۴ گزارش داد: بعد از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسراییل به دلیل شکست در مقابله با عملیات طوفان الاقصی به نظر می رسد افسران ارشد دیگری نیز قصد دارند استعفای خود را ارائه دهند.

در ادامه این گزارش آمده است: «آوی روزنفیلد» یکی دیگر از فرماندهان ارتش اسراییل ممکن است طی روزهای آتی استعفای خود را تحویل دهد. وی منتظر پایان یافتن ماموریت خود بعد از جنگ یعنی ایجاد منطقه حائل میان منطقه های اطراف نوار غزه و عمق این باریکه است. همچنین چند تن از فرماندهان میدانی ارتش به نزدیکان خود گفته اند که قصد دارند استعفا دهند.

در این گزارش تاکید شده است: ژنرال «یارون فینکلمن» فرمانده منطقه جنوبی ارتش اسراییل نیز ممکن است بعد از پایان یافتن ماموریت نیروهایش در نوار غزه استعفا دهد.

لازم به ذکر است که محافل رسانه ای رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته شاهد تشدید بحث و جدل ها در خصوص لزوم کناره گیری مقامات سیاسی و نظامی این رژیم به دلیل شکست در مقابله با طوفان الاقصی و عدم تحقق اهداف از پیش اعلام شده در جنگ غزه بوده است.

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند: بعد از استعفای آهارون هالیوا زمان استعفای رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس شاباک نزدیک شده است.

این رسانه ها تاکید کردند: افسران و مقامات نظامی دیگر که در این شکست دست دارند باید از سمت خود کناره گیری کنند.

روز گذشته نیز رسانه های صهیونیستی اذعان کردند: شکاف داخلی در اسراییل با آغاز جنگ در نوار غزه تشدید شده به طوری که تمام تحلیلگران ارشد و فرماندهان نظامی و سیاسی در اسراییل معتقدند راهی که تل آویو برای تحقق پیروزی در پیش گرفته بن بست است.

عامول هرئیل تحلیلگر امور نظامی روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: پیش بینی ما این است که شاهد موج گسترده ای از استعفا در میان مقامات سیاسی و نظامی طی دوره آتی به دلیل شکست در مقابله با عملیات طوفان الاقصی باشیم.

«آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی به دلیل ناکامی در برابر عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق استعفا کرده است.

کد خبر 6087480

دیگر خبرها

  • چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • (ویدئو) سپهبدی که به رهبر انقلاب پیشنهاد درجه سرهنگی داد!
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب