Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بازيکن سابق تيم فوتبال استقلال گفت: افتخاري و مديران زير دستش براي اين باشگاه کوچک هستند و آمده اند تا عکس هايشان را بگيرند و بروند.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، فرزاد مجيدي در خصوص شرايطي که اين روزها براي تيم استقلال به وجود آمده است اظهار داشت: به عنوان يک استقلالي از نتايج استقلال ناراحتم اما واقعيت امر اين است که اين باشگاه مشکل مديريتي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: حتي هواداران استقلال هم متوجه شده اند که تيمشان مشکل مديريتي دارد و من اميدوارم هر چه سريعتر به مشکلات اين باشگاه رسيدگي شود تا با احساسات طرفداران اين تيم بازي نشود.
بازيکن و سرپرست پيشين استقلال در خصوص اينکه تيم هاي پرهوادار نياز به رسيدگي و مسئوليت دارند گفت: من در حال حاضر سرپرست تيم نساجي هستم و مي بينم که مردم چقدر برراي تيم محبوبشان ارزش و اهميت قائل هستند. وقتي به اينجا آمدم متوجه شدم که بايد به مردم توجه کرد و خوشبختانه مديريت باشگاه نساجي هم در اين مدت براي موفقيت اين تيم تلاش زيادي کرده است.
وي ادامه داد: استقلال تيم بزرگي است که فکر مي کنم مديرانش کوچک هستند. افرادي مثل افتخاري و توفيقي در استقلال چه کاري دارند؟ اين آقايان به استقلال آمدند و با ميز و صندلي استقلال عکس هايشان را انداختند و حالا ديگر بس است! آقاي افتخاري و آن آقاي معاونش استقلال را رها کنيد و اجازه بدهيد اين تيم نفس بکشد. تا کي مردم بايد از تصميمات شما عذاب بکشند؟
مجيدي در ادامه تاکيد کرد:مگر مي شود به تيمي با اين همه طرفدار بي توجه بود؟ من سالها براي استقلال بازي کرده ام و از احساسات هواداران استقلال در اين روزها کاملا با خبرم.اين تيم نظم و انضباط مديريتي مي خواهد که با اين آقايان به جايي نخواهد رسيد. کساني که براي عکس گرفتن به استقلال آمده اند لطفا دست از سر اين تيم بردارند.
وي تصريح کرد: اين افراد اصلا فوتبالي نيستند و تخصصي در مديريت باشگاه به اين بزرگي ندارند.اين اتفاقاتي که براي عليرضا منصوريان رخ داده ممکن است براي همه مربيان بيفتد ولي مهم اين است که مسوولان ورزش کشور به اين نتيجه برسند که استقلال امثال افتخاري و توفيقي به جايي نخواهد رسيد.
مجيدي در پايان گفت: شما ببينيد تيم نساجي در بازي جام حذفي مقابل پارس جنوبي بازي کرد و در 120 دقيقه اجازه برد به اين تيم را نداد اما استقلال با همين تيم پارس طوري بازي کرد که نزديک بود بيش از 2 گل بخورد. اين ها نشان مي دهد تيم استقلال مشکلات بزرگي دارد که بايد به آن توجه شود.
فارس
450

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | فینیکس سانز زنده می ماند؟

فینیکس سانز پس از 2 شکست در مینه سوتا، حالا میزبان این تیم است و دو بازی بسیار مهم در پیش دارد. موریکس و کلیپرز در دو بازی اول هر کدام یک مشت به دیگری زدند و حالا راند بعدی مبارزه را در دالاس برگزار می کنند. 

طرفداری | بامداد شنبه به وقت تهران، 3 بازی در جریان پلی آف NBA برگزار می شود. این مطلب محلی برای تبادل نظر کاربران است و پس از پایان همه مسابقات، به روزرسانی خواهد شد. نام تیم های میزبان سمت راست نوشته شده است. 

ایندیانا پیسرز - میلواکی باکس (1-1 مساوی)

 

دالاس موریکس - لس آنجلس کلیپرز (1-1 مساوی)

 

فینیکس سانز - مینه سوتا تیمبروولوز (0-2 به سود تیمبروولوز)

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • بسکتبال NBA | فینیکس سانز زنده می ماند؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم